Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Ja daar besteld idd, helemaal prima qua kwaliteit etc

2 likes

Ja een huisje of tent is toch nog heel lang leuk?

2 likes

Ik denk dat mijn partner denkt dat het na 6 jaar wel ophoudt. Het zou mij nu (op mijn leeftijd) nog fantastisch lijken, zo’n tent :sunglasses:
Kind is ook helemaal gek op hutten bouwen.
Als ‘ie 12 is vindt ‘ie het misschien niks meer, maar dan zien we het dan wel.

Ik ben er in ieder geval blij mee en ons kind vast ook binnenkort :smile:

5 likes

Hij had nog wat rapportgeld over dus we zijn samen naar de kringloopwinkel geweest. Hij moest en zou de hobbelkoe meenemen als cadeautje voor de baby :smiling_face_with_three_hearts:. Kwamen er thuis pas achter dat hij ook nog geluid maakt hahaha.

De rest van zijn buit. De buitelende baby heb ik gekocht.

26 likes

Valt goed in de smaak :ok_hand:

9 likes

“Echte-grote-meiden-onderbroeken” voor mn meisje dat nu echt-echt-echt helemaal zindelijk is :star_struck: (overdag).
Tip, want nu met korting bij Hema.

10 likes

Nog meer babykamer aankopen, nu is het wel klaar denk ik

15 likes

Wow, waar is het groene boekenkastje van? :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Deze is van Nofred :blush:

4 likes

Die luiaard is echt een van de favo’s van m’n kind, hij moet er altijd zo hard om lachen als ie m ziet.

Zo leuk! Hopelijk valt het hier net zo in de smaak

3 likes


Voor dr 4e verjaardag

27 likes

Zo leuk dit. Van welk bedrijf heb je dit gehaald en is het al uitgetest? Mijn dochter is ook net 4 en gek op turnen.

2 likes

Van Goodevas, hij was 200 euro, ik heb m nog niet binnen, ik denk dat die eind mei hangt als de verzending idd snel is :grimacing:

2 likes

Ik heb daar ook een ander soort klimrek besteld en was snel binnen! Goede kwaliteit ook

4 likes

2x

Was even twijfel of deze niet te groot was voor onze dochter van 4.5 jaar. Maar dat gaat prima, het model met drie wielen was ze vast snel ontgroeid.

2 likes


4 likes

2 jurkjes gekocht en een babypakje. Moet zeggen dat ik deze zwangerschap relatief weinig babykleertjes heb gekocht voor ons dochtertje. Ons oudste kindje is weliswaar een jongetje, maar we hebben veel bewaard, dus ons dochtertje zal het eerste jaar ook veel ‘jongens’ kleding aan krijgen.

Ik ben haar sowieso van plan veel van mijn zoontjes kleding aan te trekken, ook naarmate ze ouder wordt. Maar des te leuker vind ik het daarom ook om nu al af en toe van die super meisjesachtige dingen te kopen voor als ze groter is! :stuck_out_tongue:

Van marktplaats:

Babypakje:

Super mooie kwaliteit en mooie details:

En deze jurk;

En nieuw gekocht voor op de kinderkamer een zitkussen:

19 likes

Korte broekjes voor onze 2 jarige zoon:

En ik zag dit pakje voor €11 bij zeeman voor onze aankomende december baby 🥹:

7 likes

Begin van de lange-autorit-overlevings-uitrusting :sweat_smile:
Over 1,5 week naar Karinthië met de auto :sunglasses:




Herschrijfbare kaarten n.a.v. tip van @Keroppi Gelukkig op MP kunnen vinden :star_struck:

Edit: en nog wat magnetische puzzels en een mini puzzel gevonden. Ook fijn voor na de vakantie in de horeca-tas :grinning:





11 likes