Tiny Magic setjes via Vinted, kunnen ook de Duplo poppetjes leuk in, dacht ik.
Love tiny magic! Mijn kind speelt er na 3 jaar nog steeds veel mee. En zo handig om snel in je tas te gooien als je ergens heen gaat.
Welke heb jij, of welke is favoriet? Ik heb maar een gokje gedaan met deze 2 (was een setje). Maar ik zag ook een leuke met een dierenbos ![]()
Hier zijn het dierenbos en de dierenarts favoriet. Ik heb ook de autootjes en een mini mens erger je niet spelletje.
Yoto mini + paar lege kaartjes
Vind het zo leuk om haar hier mee te zien, krijg zelf weer helemaal walkmen-vibes!
Leuk! Hoe oud is je kindje, ik wil dit vragen voor de 3e verjaardag van ons zoontje aan de peet/grootoudsrs
.
net 2. Dus wel wat jong nog hoor, maar dat gaat best goed. Ze vindt het leuk dat ze zelf muziek kan luisteren, zelfstandig kaarten wisselen gaat prima. Knopjes voor nummer vooruit en terug is nog even wennen. Dus denk met 3 prima! @Nefertiti heeft geloof ik iets oudere kindjes, dus kan misschien beter beantwoorden hoe het voor een 3-jarige is.
Mijn 3-jarige vindt het vooral leuk om de kaarten te wisselen, dat snapt hij heel goed haha. De knopjes snapt hij nog niet helemaal, maar dat heeft hij ook nog niet echt nodig gehad. Misschien moet ik het nog eens goed uitleggen maar meestal wil hij gewoon naar de volgende kaart. @Nimbus2000
Ik heb ook helemaal zin om weer nieuwe kaarten te maken!
Je vroeg het niet aan mij maar de dierenarts-set is heel leuk. De dieren hebben 1 ‘normale’ kant en aan de andere kant een pleister/verband/etc.
We hebben er ook nog eentje met autootjes maar daar kan je vooral over de wegen mee rijden. Met de dierenarts-set maken ze echt verhalen.
Ik ben dit topic een beetje aan het overstemmen merk ik
maar ik was vandaag bij HEMA en ze hadden echt zulke leuke kleur/knutselboeken. Kon zo moeilijk kiezen.
Heb deze gekocht, ook alvast voor als ze wat ouder is.
En er was nog meer! Echt een tip!
En allemaal 1,99 volgens mij (stickerboek 3,99)
Er is ook nog een stickerboek waarbij je die zeemeerminnen kunt aankleden met herbruikbare stickers. Die vind mijn 4jarige ook echt fantastisch.
Boekenkastje van bloomingville
Deurknoppen van sklum
Lamp Lucande
Alvast een begin maken voor de babykamer
Dit boxpakje heeft mijn januari baby echt super veel aangehad. Echt een fijn ding!
Die boekenkast ![]()
![]()
![]()
Is dit playmobil? Fantastisch
Wij hebben daar die en nog een set die je met elkaar kunt verbinden. Is nog steeds een groot succes!


















