Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Tiny Magic setjes via Vinted, kunnen ook de Duplo poppetjes leuk in, dacht ik.


8 likes

Love tiny magic! Mijn kind speelt er na 3 jaar nog steeds veel mee. En zo handig om snel in je tas te gooien als je ergens heen gaat.

3 likes

Welke heb jij, of welke is favoriet? Ik heb maar een gokje gedaan met deze 2 (was een setje). Maar ik zag ook een leuke met een dierenbos :sweat_smile:

2 likes

Hier zijn het dierenbos en de dierenarts favoriet. Ik heb ook de autootjes en een mini mens erger je niet spelletje.

2 likes

Yoto mini + paar lege kaartjes


Vind het zo leuk om haar hier mee te zien, krijg zelf weer helemaal walkmen-vibes!

11 likes

Leuk! Hoe oud is je kindje, ik wil dit vragen voor de 3e verjaardag van ons zoontje aan de peet/grootoudsrs :wink:.

2 likes

net 2. Dus wel wat jong nog hoor, maar dat gaat best goed. Ze vindt het leuk dat ze zelf muziek kan luisteren, zelfstandig kaarten wisselen gaat prima. Knopjes voor nummer vooruit en terug is nog even wennen. Dus denk met 3 prima! @Nefertiti heeft geloof ik iets oudere kindjes, dus kan misschien beter beantwoorden hoe het voor een 3-jarige is.

1 like

Mijn 3-jarige vindt het vooral leuk om de kaarten te wisselen, dat snapt hij heel goed haha. De knopjes snapt hij nog niet helemaal, maar dat heeft hij ook nog niet echt nodig gehad. Misschien moet ik het nog eens goed uitleggen maar meestal wil hij gewoon naar de volgende kaart. @Nimbus2000

Ik heb ook helemaal zin om weer nieuwe kaarten te maken!

2 likes

Je vroeg het niet aan mij maar de dierenarts-set is heel leuk. De dieren hebben 1 ‘normale’ kant en aan de andere kant een pleister/verband/etc.

We hebben er ook nog eentje met autootjes maar daar kan je vooral over de wegen mee rijden. Met de dierenarts-set maken ze echt verhalen.

1 like

Ik ben dit topic een beetje aan het overstemmen merk ik :sweat_smile: maar ik was vandaag bij HEMA en ze hadden echt zulke leuke kleur/knutselboeken. Kon zo moeilijk kiezen.

Heb deze gekocht, ook alvast voor als ze wat ouder is.
En er was nog meer! Echt een tip!
En allemaal 1,99 volgens mij (stickerboek 3,99)









3 likes

8 puzzels voor €3,-

6 likes

Polly pocket in de vorm van een corgi :star_struck: vinted
Alvast voor de autorit naar vakantie.

15 likes

Er is ook nog een stickerboek waarbij je die zeemeerminnen kunt aankleden met herbruikbare stickers. Die vind mijn 4jarige ook echt fantastisch.

3 likes


Boekenkastje van bloomingville
Deurknoppen van sklum

Lamp Lucande

Alvast een begin maken voor de babykamer

27 likes

Dit boxpakje heeft mijn januari baby echt super veel aangehad. Echt een fijn ding!

2 likes

Die boekenkast :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

3 likes

Via marktplaats voor 15 euro, was meteen een hit

18 likes

Is dit playmobil? Fantastisch

1 like

Wij hebben daar die en nog een set die je met elkaar kunt verbinden. Is nog steeds een groot succes!

2 likes