Wat een goeie prijs! Ik zie ze alleen vanaf 35
Voor 4e verjaardag: eerste Legoset en hockeystick (+ zachte balletjes) voor in de tuin. Wij hebben zelf ook een stick gekocht zodat we samen kunnen spelen. (Zelf beide nooit gehockeyd maar dochter vindt het door peutergym zo leuk
)
Van haar oom en tante krijgt ze een voetbaldoeltje voor in de tuin.
Nee, maar snap wel waarom je dat zou kunnen denken met die poppetjes!
@Scarlett o heel leuk!
@Tubing ja bizar, zag dat ze nieuw echt 70+ euro zijn, denk dat ze er graag snel vanaf wilden
Voor mijn kleuter:
En de peuter heeft niks nodig, maar vind dit te schattig:
Alles van H&M met 20% memberkorting.
Heel leuk die pollypocket, maar verliezen ze die kleine dingetjes niet heel snel? Ik zou hier al 100x mama/papa wil je dat poppetje pakken al horen als iets is gevallen onderweg.
Ja daar heb je wel een punt haha…beter voor op locatie ![]()
Heb via marktplaats deze regenjas van Joules gekocht voor mijn zoontje. Nog in perfecte staat en hele mooie kwaliteit!
Voor mijn dochtertje heb ik er ook nog een tweedehands van hetzelfde merk gevonden, die moet ik nog binnenkrijgen.
Echt zoete kleertjes, jouw dochtertje wordt de schattigste baby van de straat deze zomer!
Een iets grotere fles van de variant die ze al heeft.
Ik vind deze stalen fles van Ion8 wel echt een aanrader. We hebben er meerdere, worden elke dag gebruikt en lekken nooit. Het knopje is bij 1 fles wel stuk gegaan maar omdat er een dubbele sluiting op zit, sluit dit nog steeds goed. Ik heb ook een fles met een printje, die is er inmiddels wel bijna helemaal vanaf door de vaatwasser dus daarom nu een effen. Het is betaalbaar. En mocht de dop toch helemaal stuk gaan, kun je die los opnieuw bestellen
Wij hadden hier een kleine versie van besteld maar er zit geen rietje in dus drinken moet door de fles te kantelen… maar er zit boven het drinkgat toch een enorm gat? Bij mijn kind kwam er elke keer water uit, dus bij elke slok was ze helemaal nat.
Hebben jullie daar geen last van?
Ja ik heb deze voor mn basisschoolkind en peuter. De oudste vindt het fijn in gebruik maar voor mn peuter is t nog best lastig. Want dat drinkgat is te groot waardoor hij vaak moet proesten. Je kan wel voorkomen dat er water uit dat mini gaatje komt door recht uit de fles te drinken en niet dat de dop richting de wang wijst ( lekker duidelijk verteld)
Wat we nu doen met de peuter is dat ik de fles opendraai en hij mag drinken uit de dop, beetje zoals een dopper idee
Ik vind die voor mijn kleuter inderdaad ook nog niet handig. Ze probeert wel eens uit de mijne te drinken, maar dat lukt niet echt. Voor haar nog een flesje met rietje voorlopig. Heb er nu een van Lässig.
Heb nu ook de tweede regenjas binnen, ook van joules. En daarbij passende regenlaarsjes:
Dit zijn de eerste matching items die ik gekocht heb! :))
Nee eigenlijk nooit last van?
Voor onze jongste hebben we het rietje erbij besteld. Maar dat is alsnog een best breed waardoor ze zich soms nog verslikt.
Wij ook geen problemen mee gebad, zag deze fles op het forum getipt toen die hele discussie over plastic gaande was vorig jaar en heb er toen ook een besteld. De eerste keer was natuurlijk haar heel tshirt nat (hiervoor alleen maar rietjesflessen gehad) maar daarna ging het prima. Ook geen probleem met open en dicht doen, echt een super fijn ding. Net na de derde verjaardag in gebruik genomen.
Ja deze flessen overleven bij ons ook het beste !!






































