Mijn zoon zag een leeuwenkoning bordspel in de kringloopwinkel (hij noemt het: hakuna matata spel).
Leek me wel leuk, dus gekocht. Heeft wel heel erg veel onderdelen om op te zetten
Ik heb ook nog wat kinder kringloop aankopen
Dit kastje gekocht voor alle random stenen, prulletjes die ze vind en wilt bewaren.
Jurkje h&m en rokje van shoeby.
Dit topje (denk een choli?), is een volwassen maat 32 maar past haar goed door de lintjes op de achterkant. En is cultural appropriation een ding bij 4 jarige? Nee denk ik?
Cancel the baby ![]()
Dat kastje
wat een goed idee
Om mee te nemen op vakantie. Zijn verrekijker en loep had hij al ingepakt dus denk dat het een groot succes gaat zijn.
Wat leuk! Is dit iets dat je qua formaat makkelijk mee kan nemen op een wandeling of echt meer voor thuis aan tafel?
Nee het is juist bedoelt om mee naar buiten te gaan! Qua formaat is het iets groter dan mijn hand dus prima mee te nemen.
Oke inderdaad een mega succes. Hij is vanaf het moment van aankomst met zijn loep op ontdekkingstocht gegaan en dit was de score.
Wat superleuk!!!
Wat leuk, hoe oud is jouw zoontje?
Oh wat leuk! Dit wil ik ook voor de vakantie. Mijn dochters zouden dit geweldig vinden.
Ook besteld! Gaan vrijdag op vakantie dus perfecte bezigheid ![]()
Hij wordt volgende week 5 maar denk dat het voor jongere kindjes ook al leuk kan zijn. Dan moet je alleen zelf wat meer helpen.

Deze rakkers
€10 per 5, scheelde met afrekenen bij de kassa
Zijn dit die van Kruidvat?
Yes
O en dit ding gered van de stort. Iemand had hem bij een berg grofvuil gezet. Even schoongemaakt en mini is onwijs blij ermee. Alleen de kleine figuurtjes die je erin kan doen ontbreken
Wat een leuk boek! Bedankt voor de tip! Ook besteld voor mijn kinderen ![]()
Haha oke hier ook besteld!