Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Shit ik had een affiliate linkje moeten regelen :joy:.

6 likes


Ondertussen binnen, hij hangt nu een week en het is echt fantastisch. Ze rent ook heel de tijd er naartoe om even een trucje te doen.
In elkaar zetten duurde wel lang (2+ uur) en ophangen ook zoiets. Maar hij zit mega stevig geïnstalleerd en het in elkaar zetten was zo makkelijk. We hadden alleen 1 klimlat die beschadigd was (zat een barst in). Ik had ze daar maandag over gemaild en gister al de vervangende stok gekregen. Dus ook de service vind ik top.

27 likes

Ik heb deze ook maar ze glijden wel op onze tegels. Maar ik heb het opgelost met wat antislip tape, dus wellicht een tip!

2 likes

Ik durfde het gisteren eindelijk aan om iets voor de baby te kopen.

81 likes

Zo leuk! Zowel het setje als dat je dit nu aandurfde :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Wat een cute setje :two_hearts:

2 likes

O goede tip! Maar even proberen ook, ze glijden ook op ons laminaat weg namelijk

Ja hoi ik kaap dit topic. Maar het natuurspeurboek is zo’n mega succes dat ik de andere seizoenen maar alvast heb gekocht.

18 likes


Make-Over van babykamer naar peuterkamer is begonnen :ok_hand:🩵 wilde slippers afrekenen bij Wehkamp, toen zag ik zowel het kleed als het hoeslaken afgeprijsd in m’n mandje staan. Winningggg!

15 likes

Leuk die mat!

Door zoon zelf uitgezocht (“paaawwws” is zijn lievelingskleur)

En wat meer door mij gestuurd:

6 likes

Sneakers van Donsje. Had van die Adidas campus sneakers gekocht een tijd terug en ik word helemaal gek van die schoenen. Dat klittenband laat continu los :weary: dus nu deze maar proberen

Jasje van Donsje

9 likes

Wat winter/najaarsaankopen in de sale bij Z8. Eigenlijk altijd heel tevreden over de kwaliteit van Z8, maar buiten de sale om vind ik het echt te duur. Dit kan mooi in de kast voor over een paar maanden.

Peuter:

image

image

image

image

Kleuter:

image

image

image

image

6 likes

Hopelijk slaat jouw kind dan niet een maat over. Ik heb nu allemaal te kleine zomerjurken die ik vooruit had gekocht 🥹

Haha nee, gelukkig gaat dat eigenlijk altijd wel goed. Ze zijn nu ook wat ouder, dus gaan niet meer heel snel. Ze gaan nu vooral de lengte in merk ik, maar daar hebben we vooral met broeken last van.

1 like

Wauw heel mooi. Die jasjes! en dat laatste jurkje! ik ga nu kijken :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Heb jij enig idee hoe met name de jassen vallen? Ik vind het met dubbelmaten altijd zo moeilijk. Kind draagt nu 116-122 en normaal zou ik dan een maat groter bestellen voor een winterjas, maar 128-134 klinkt wel héél groot?

3 likes

Ik vind dat ook zo bloedirritant. Twijfel dus ook welke maat ik moet bestellen (dochter nu in 116) dus lees mee!

2 likes

Oh ja hier ook zo’n tussensituatie! De jongste heeft net 104, maar ik vind 110/116 te groot voor hem, maar 98/104 kan hij dit seizoen niet mee uitdoen. De oudste heeft net 122 dus die doe ik nu in 122/128, maar dat zit echt nog wel heel ruim en soms past eigenlijk 116 beter maar 110/116 dus niet meer. ZO irritant!

d72af6e5115b43e2abcd10ea1bafd3ad.jpg
a87a3ced80a146e29acdcaa551118b07.jpg
4609ec24e5e446d7a6d1a652289d539f.jpg

De grootste maat alweer :scream: wel lekker oversized, daar houd ze van.

9 likes

Van marktplaats:

En van de kringloop:

8 likes