Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Jaa dit inderdaad! Ik heb met die gecombineerde maten altijd het gevoel dat het echt tussen de twee maten in valt

1 like

& @Feline & @Kikker ik heb voor beiden een maat groter besteld. Dan zit het wel ruim, maar in de winter hebben ze toch vaak dikke truien aan en kan er ook nog een buitenspeelpak onder als ze met sneeuw oid naar buiten willen. De middelste zit nu in 98, voor haar heb ik 104/110 besteld. De oudste zit in 104/110 en voor haar dus de 110/116 besteld. Dat heb ik twee jaar geleden voor beiden ook gedaan en toen konden ze twee winters met de jassen doen die, is mijn ervaring, ook kwalitatief goed zijn en lang mee gaan.

3 likes

Ik heb het natuurspeurboek gister binnengekregen. Het is inderdaad iets geschikter voor oudere kinderen maar het valt toch ook al zeer in de smaak bij mijn 3,5-jarige :blush: We hadden het gisteravond een beetje laten zien en toen nog weer even weggelegd. Vanochtend trok hij ineens zelf zijn crocs aan, pakte het speurboek en zei “Ik ga even een slakje zoeken!” en stapte de tuin in 🥹 :green_heart:

Edit: nu met foto na een kort bezoekje aan het bos!

28 likes

Zo leuk!! Hier zijn vandaag de andere 3 seizoenen bezorgd. Heb al helemaal zin om die de komende maanden te gaan geven.

4 likes

Voor alle natuurspeurdertjes is zo’n bakje met vergrootglas ook echt een aanrader. Hema heeft die voor 1 of 2 euro en gaat hier altijd mee naar buiten. Downside is wel dat er nu regelmatig torren in meer of minder levende staat door huis wandelen.

Voor m’n insectenvriendin een nieuwe beker, de camelbak is kapot en de reserveonderdelen worden niet meer verkocht voor dat model :smiling_face_with_tear: De Ion8 waterfles bevalt tot nu heel goed ook! Ik heb bij deze ook het rietje gekocht zodat ze niet hoeft te kantelen, thanks voor de tip @Fishing

En via Vinted, tip voor (bijna) kleuters die van alledaagse kleuterverhaaltjes houden, deze bundel van Carry Slee:

Deze heb ik gekregen maar echt leuke en makkelijke recepten vanaf 6 maanden met tips hoe je het in veilige portiegrootte geeft, gaan we vast veel gebruiken:

7 likes

Ah dat boek klinkt perfect! Hij is helaas uitverkocht nu…

1 like


Geïnspireerd om panterprint voor m’n zoontje te kopen nav een ander topic.
Zara heeft zulke leuke Toy Story kleding nu!

15 likes

Zomergarderobe aangevuld. Nu hij tijgert gaan de shirts en broeken echt nog maar 1 dag mee :smiling_face_with_tear:

6 likes

Yeeheeees! Meer panter for te boooooys

8 likes


Een ‘moodring’ alvast voor haar rapport

Ik had vroeger precies zo’n ring en ik vond dat magisch

13 likes


Handdoek van Ikea, die we hebben zijn eigenlijk al wat klein en deze voelde ook lekker zacht

image
Poster voor haar kamertje, moeten na 9 maanden nog steeds dingen ophangen


Lijst waar ik een passepartout voor ga maken en dan haar geboortekaartje in ga doen


Kind gaat alle kanten op en kan nu ook de keuken in, dus even wat kastje beveiligen.

Uiteraard weer gemaakt door @Sartrix. Zo leuk dat ze dit jasje straks op 2 manieren kan dragen :heart_eyes:


32 likes

Twee Oilily vestjes van marktplaats:

En stegosaurus van Papo als cadeautje voor mijn zoontje, anticiperend op de periode na dat ik bevallen ben en het misschien ook wel een moeilijke tijd voor hem zal zijn met alle veranderingen.

Bij tk maxx kwam ik deze potloden tegen, waarvan ik twee setjes heb meegenomen, één voor ons en één als eventueel verjaardagscadeau voor een ander kind.

Dit boek met prachtige illustraties van Dematons voor mijn kinderen die niet in Nederland opgroeien:

En dit spelletje voor mijn zoontje omdat ik het zelf vroeger altijd zo leuk vond om te spelen:

10 likes

Die potloden zijn heel fijn! Komt goed kleur af en houdt lekker vast.

2 likes

Aaaah dat puerto rico shirt hebben we in een trui, vind die zoooooo leuk

3 likes

Jaaaa ik ook! Gelukkig nog in zijn maat, heel veel leuke shirts waren in 68/74 al uitverkocht :sob:

1 like


Ze wilde niet meer in bad, nu wil ze niet meer uit bad.
Beide van de action

3 likes

Zo leuk!
@Sartrix waar haal jij leuke patronen vandaan?
Ik zoek nog van alles voor onze mini

4 likes

Patroon van dit jasje heb ik al een aantal jaar geleden online gekocht, mocht je het willen, stuur maar een pb, dan zoek ik het even op. Verder uit ottobre kids, b- trendy, qjutie minikrea, stenzo etc.

3 likes

Alles x2 voor op vakantie.


Credits voor het Gruffalo boek naar @Chesirecat :grin: ze zijn hier ook dol op het gewone Gruffalo boek en de filmpjes, dus dit gaan ze geweldig vinden.

10 likes