Jaa dit inderdaad! Ik heb met die gecombineerde maten altijd het gevoel dat het echt tussen de twee maten in valt
& @Feline & @Kikker ik heb voor beiden een maat groter besteld. Dan zit het wel ruim, maar in de winter hebben ze toch vaak dikke truien aan en kan er ook nog een buitenspeelpak onder als ze met sneeuw oid naar buiten willen. De middelste zit nu in 98, voor haar heb ik 104/110 besteld. De oudste zit in 104/110 en voor haar dus de 110/116 besteld. Dat heb ik twee jaar geleden voor beiden ook gedaan en toen konden ze twee winters met de jassen doen die, is mijn ervaring, ook kwalitatief goed zijn en lang mee gaan.
Ik heb het natuurspeurboek gister binnengekregen. Het is inderdaad iets geschikter voor oudere kinderen maar het valt toch ook al zeer in de smaak bij mijn 3,5-jarige
We hadden het gisteravond een beetje laten zien en toen nog weer even weggelegd. Vanochtend trok hij ineens zelf zijn crocs aan, pakte het speurboek en zei “Ik ga even een slakje zoeken!” en stapte de tuin in 🥹 ![]()
Edit: nu met foto na een kort bezoekje aan het bos!
Zo leuk!! Hier zijn vandaag de andere 3 seizoenen bezorgd. Heb al helemaal zin om die de komende maanden te gaan geven.
Voor alle natuurspeurdertjes is zo’n bakje met vergrootglas ook echt een aanrader. Hema heeft die voor 1 of 2 euro en gaat hier altijd mee naar buiten. Downside is wel dat er nu regelmatig torren in meer of minder levende staat door huis wandelen.
Voor m’n insectenvriendin een nieuwe beker, de camelbak is kapot en de reserveonderdelen worden niet meer verkocht voor dat model
De Ion8 waterfles bevalt tot nu heel goed ook! Ik heb bij deze ook het rietje gekocht zodat ze niet hoeft te kantelen, thanks voor de tip @Fishing
En via Vinted, tip voor (bijna) kleuters die van alledaagse kleuterverhaaltjes houden, deze bundel van Carry Slee:
Deze heb ik gekregen maar echt leuke en makkelijke recepten vanaf 6 maanden met tips hoe je het in veilige portiegrootte geeft, gaan we vast veel gebruiken:
Ah dat boek klinkt perfect! Hij is helaas uitverkocht nu…
Geïnspireerd om panterprint voor m’n zoontje te kopen nav een ander topic.
Zara heeft zulke leuke Toy Story kleding nu!
Yeeheeees! Meer panter for te boooooys
Handdoek van Ikea, die we hebben zijn eigenlijk al wat klein en deze voelde ook lekker zacht

Poster voor haar kamertje, moeten na 9 maanden nog steeds dingen ophangen
Lijst waar ik een passepartout voor ga maken en dan haar geboortekaartje in ga doen
Kind gaat alle kanten op en kan nu ook de keuken in, dus even wat kastje beveiligen.
Twee Oilily vestjes van marktplaats:
En stegosaurus van Papo als cadeautje voor mijn zoontje, anticiperend op de periode na dat ik bevallen ben en het misschien ook wel een moeilijke tijd voor hem zal zijn met alle veranderingen.
Bij tk maxx kwam ik deze potloden tegen, waarvan ik twee setjes heb meegenomen, één voor ons en één als eventueel verjaardagscadeau voor een ander kind.
Dit boek met prachtige illustraties van Dematons voor mijn kinderen die niet in Nederland opgroeien:
En dit spelletje voor mijn zoontje omdat ik het zelf vroeger altijd zo leuk vond om te spelen:
Die potloden zijn heel fijn! Komt goed kleur af en houdt lekker vast.
Aaaah dat puerto rico shirt hebben we in een trui, vind die zoooooo leuk
Jaaaa ik ook! Gelukkig nog in zijn maat, heel veel leuke shirts waren in 68/74 al uitverkocht ![]()
Zo leuk!
@Sartrix waar haal jij leuke patronen vandaan?
Ik zoek nog van alles voor onze mini
Patroon van dit jasje heb ik al een aantal jaar geleden online gekocht, mocht je het willen, stuur maar een pb, dan zoek ik het even op. Verder uit ottobre kids, b- trendy, qjutie minikrea, stenzo etc.
Alles x2 voor op vakantie.
Credits voor het Gruffalo boek naar @Chesirecat
ze zijn hier ook dol op het gewone Gruffalo boek en de filmpjes, dus dit gaan ze geweldig vinden.




























