Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)


Deze dingetjes hebben zuignapjes kunnen in de auto gebruiken / slinger maken etc.

En ook nog raamstickers voor in de auto.

En deze 2 nog via vinted

8 likes

Die zuignapjes gebruikt ons kind in bad, is echt een hit!

1 like

Kan het daarna mooi in bad gebruikt worden haha.

1 like

De babykamer is nog lang niet klaar maar kon het niet laten alvast wat decoratie te kopen haha


En zag een Nijntje vaas diy op Instagram dus die vanmiddag geprobeerd te maken maar toch iets meer werk dan gedacht :sweat_smile:

Dit moet hem worden

19 likes


Nu 15 euro bij Scapino, al 2e paar deze lente/zomer want ze groeit zooo snel



17815421379204095459070521014656

Voor de oudste maar stiekem ook voor mezelf want ik vind het dus super chill om 's avonds op de bank een armbandje te rijgen terwijl ik een serie kijk. Iets met moeite met ontspannen…

3 likes

Zara sale




En de vaas afgemaakt vandaag

Samenvatting

24 likes

Woowwww, was de sale alweer vergeten, had gelukkig alles al in mn mandje dus kon snel betalen. :star_struck:




1 like

Dit boek gekocht voor m’n zoontje:

Jammer dat er geen vertaling bestaat van ditzelfde boek. Heb nu dit Nederlandse boek besteld via Amazon, maar om de een of andere reden staat daar dat het pas in December geleverd kan worden.

Verder nog dit vestje op de groei gekocht bij de Hema - voor volgend jaar:

7 likes




Ook Zara sale! De jas had ik vorig jaar ook in een andere kleur en was zoooo fijn, zeker voor dat geld. Twijfel alleen nog over het blousje, die moet ik echt effe aanzien.

2 likes

Is die geschikt voor naseizoen of echt herfst?

1 like

Hij heeft ‘m de hele winter aangehad! Ik hoop dat deze net zo dik is, lijkt online hetzelfde als die van vorig jaar in ieder geval.

2 likes

Oo echt een dikke jas. Oké mooie prijs

Mooie jas inderdaad! Enig idee hoe dit valt? Mijn zoontje zit nu in maat 86 maar voor t-shirts van Zara weer maat 92…
Dus zou dan voor 92 kunnen gaan of zelfs 98 als ik het op de groei wil kopen? Haha

2 likes

Ik val echt in een diep gat. Wat is de Zara collectie van 6+ jaar vreselijk als je het vergelijkt met de 1-6 jaar :frowning:

9 likes

Ja treurig hé. Mijn kind past al bijna 2 jaar niet meer in de kleinere maten en ik baal er nooit steeds van.

1 like

Hij heeft nu 98, maar bij Zara koop ik jassen en truien altijd groter. Maar ik hou ook wel van beetje oversized. Twijfelde zelfs voor een 110, maar hij is echt heel smal/mager, haha! Dus dacht dat wordt iets te :joy:

3 likes

Haha ja vind het altijd lastig bij de Zara inschatten. Vind oversized ook leuker dus neig naar 98 maar zie dat die helaas uitverkocht is :sob:

4 likes

Wat een leuke kleding allemaal van Zara. Uit principe boycot ik Zara (veroordeel verder niemand, voordat dat een heel ding wordt). Ik mis het wel, alles is zo leuk.

8 likes

Alleen Zara of alle fast fashion ketens?

2 likes

Ja!!! Je hebt dan even 2-3 jaar dat leuke kleding zoeken wel een ding is en er imo niet echt 1 winkel is waar je een hele garderobe kunt shoppen (wat ik bij Zara wel had. Mijn kids hebben jarenlang 90% Zara gedragen). Voor een tiener word het wel weer prima.
Van mij mag de Zara die kidscollectie uitbreiden tot 8-9 jaar.

4 likes