Deze dingetjes hebben zuignapjes kunnen in de auto gebruiken / slinger maken etc.
En ook nog raamstickers voor in de auto.
En deze 2 nog via vinted
En ook nog raamstickers voor in de auto.
En deze 2 nog via vinted
Die zuignapjes gebruikt ons kind in bad, is echt een hit!
Kan het daarna mooi in bad gebruikt worden haha.
De babykamer is nog lang niet klaar maar kon het niet laten alvast wat decoratie te kopen haha
Dit moet hem worden

Dit boek gekocht voor m’n zoontje:
Jammer dat er geen vertaling bestaat van ditzelfde boek. Heb nu dit Nederlandse boek besteld via Amazon, maar om de een of andere reden staat daar dat het pas in December geleverd kan worden.
Verder nog dit vestje op de groei gekocht bij de Hema - voor volgend jaar:
Ook Zara sale! De jas had ik vorig jaar ook in een andere kleur en was zoooo fijn, zeker voor dat geld. Twijfel alleen nog over het blousje, die moet ik echt effe aanzien.
Is die geschikt voor naseizoen of echt herfst?
Hij heeft ‘m de hele winter aangehad! Ik hoop dat deze net zo dik is, lijkt online hetzelfde als die van vorig jaar in ieder geval.
Oo echt een dikke jas. Oké mooie prijs
Mooie jas inderdaad! Enig idee hoe dit valt? Mijn zoontje zit nu in maat 86 maar voor t-shirts van Zara weer maat 92…
Dus zou dan voor 92 kunnen gaan of zelfs 98 als ik het op de groei wil kopen? Haha
Ik val echt in een diep gat. Wat is de Zara collectie van 6+ jaar vreselijk als je het vergelijkt met de 1-6 jaar ![]()
Ja treurig hé. Mijn kind past al bijna 2 jaar niet meer in de kleinere maten en ik baal er nooit steeds van.
Hij heeft nu 98, maar bij Zara koop ik jassen en truien altijd groter. Maar ik hou ook wel van beetje oversized. Twijfelde zelfs voor een 110, maar hij is echt heel smal/mager, haha! Dus dacht dat wordt iets te ![]()
Haha ja vind het altijd lastig bij de Zara inschatten. Vind oversized ook leuker dus neig naar 98 maar zie dat die helaas uitverkocht is ![]()
Wat een leuke kleding allemaal van Zara. Uit principe boycot ik Zara (veroordeel verder niemand, voordat dat een heel ding wordt). Ik mis het wel, alles is zo leuk.
Alleen Zara of alle fast fashion ketens?
Ja!!! Je hebt dan even 2-3 jaar dat leuke kleding zoeken wel een ding is en er imo niet echt 1 winkel is waar je een hele garderobe kunt shoppen (wat ik bij Zara wel had. Mijn kids hebben jarenlang 90% Zara gedragen). Voor een tiener word het wel weer prima.
Van mij mag de Zara die kidscollectie uitbreiden tot 8-9 jaar.