Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Voor de regenbroek: Reima! En die zijn niet gevoerd dus ook geschikt als het nat maar niet heel koud is.

5 likes

Reima wilde ik ook meteen noemen!

3 likes

Misschien kun je dan beter op outdoorbroek zoeken. Die zijn meestal ook waterdicht maar dan van een steviger materiaal. Vaak met bretels.
Idd van Reima of Helly Hansen, Didriksons.
Maar makkelijk aantrekken zal het nooit echt zijn denk i

4 likes

Thnx! Ook @Feather en @Scarlett ik kan vooruit in mijn zoektocht. Ik had voorheen altijd regenbroeken van Zara, maar die leken me niet geschikt (materiaal denk ik snel kapot).

En de kids krijgen ook zeker hulp met aankleden, maar dat er niet allemaal moeilijke ritsen, bandjes en aantrekkoortjes etc inzitten helpt wel. Ik ga speuren :slight_smile:

1 like

Mikk-Line vind ik ook nog een fijn merk, heb je nog wat meet opties.

2 likes

Whoop whoop! Reima regenbroek en mega lekkere softshell buitenspeelbroek van Didriksons gevonden.

9 likes

Heb ‘m net binnen het is écht een dikke jas. De vulling is echt heerlijk vol/fluffy. Nu al m’n favo sale aankoop haha!

@Airy-fairy ik heb één maat groter (104 ipv 98) en zit echt ruim, vorige keer was de jas einde winter echt al veel te klein maar dat komt nu wel goed :clap::clap:

4 likes

Deze setjes gekocht voor onze 4 maanden oude baby. Vanwege de dunne stof ideaal voor dit weer.
Thuis ligt ze op het moment vooral in rompertjes of alleen een luier, maar voor de momenten buiten de deur zijn deze setjes echt een uitkomst.

10 likes

Deze ontaarde moeder kwam er pas begin deze week achter dat we wel erg weinig rompers met spaghettibandjes hebben, dus maar ff wat bijgehaald.

Deze twee keer

Dit model romper ook nog in het wit met allemaal gekleurde hartjes

image

Superhandig om mee te nemen om zwemband of zwembadje onderweg op te blazen. Dacht dat ie draadloos was, dat is ie helaas niet, maar werkt ook met een powerbank.

image
UV pakje

2 likes

Terwijl de mussen van het dak vallen koop ik een winterjas voor mijn zoon

7 likes

:heart_eyes:

En via Vinted, allebei nieuw, beetje op de groei dus hopen dat het uitkomt:

11 likes

Wat een leuke rugzak! Ik zag hem ook op internet, maar twijfel of hij groot genoeg is voor in de kleuterklas? Heb je hem al binnen toevallig?

Ik heb deze ook (in een andere kleur) voor mijn kleuter, maar ik vind de tas vrij klein. Het past allemaal net, maar het wordt met een setje schone kleren, 1 broodtrommel, 1 bakje voor fruit en 1 drinkfles echt proppen. Maar voor de kleuterklas denk ik prima (wij moeten eigenlijk 2 drinkflessen meegeven, maar dat past bij ons dus niet).

3 likes

Ik heb hem ook en alles wat we vast meegeven past prima (waterfles, snackbakje, broodtrommel en aan het begin een extra setje kleding) maar iets extra’s daarbij niet. Tekeningen worden altijd opgerold in het zijvakje mee terug genomen, als ze echt leuk zijn vind ik dat wel jammer.

2 likes

Van Zara:

H&M:

2 van deze in het groot en 2 in het klein:

6 likes

Het is voor de opvang, dus geen broodtrommel etc. Denk dat het voor school tikkie te klein is

Edit: zie nu de andere reacties, kan me dat indd voorstellen

1 like

Allemaal van hema

7 likes

Voor baby Sandra in de buik geshopt.
Geen idee of ik haarbandjes ga gebruiken, maar ze waren nu €3 voor twee en bijpassend :joy::confetti_ball:

Zo zie je het printje beter:

Voor kerst :joy::

12 likes

Deze vloerpuzzle van Janod gevonden bij de kringloop. Voor m’n peuter.

En deze muziekbal gevonden op marktplaats, die een hele lieve melodie afspeelt. Helemaal nieuw nog! Voor op de babykamer. :relaxed:

24 likes

Voor de kleuter:

We hebben nu op de winter na alle seizoen, echt leuk zijn deze!

Voor de baby:

10 likes