Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Even een long shot: een tijdje terug postte iemand dat zij een soort kunstbloem had gekocht voor in de kinderkamer. Was in dit topic of het recente aankopen-topic, dat weet ik niet meer. Het was een bloem in een pot en het leek van soort papier gemaakt en heel sprookjes-achtig. Beetje wazige omschrijving, maar ik wil die zo graag bestellen en ik kan het nu niet meer vinden. Frustrerend :expressionless:

Dus: weet iemand wat ik bedoel of herkent diegene zich in mijn omschrijving, help me!!!

@Joey ik denk dat je deze post zoekt.

3 likes

Jaaa klopt! Wow heel veel dank :pray:t2:

2 likes

Zara en nog heel veel andere merken/ winkels vanwege Palestina.
Niet alles lukt trouwens, maar doe mijn best. En eerlijk niet bij Zara kopen is een kleine opoffering.

4 likes




Beetje voor de zomer en beetje voor de winter. Hoop vooral dat de sandaaltje beter zitten dan die stugge van de Zara haha

4 likes

Ik had dit speelkleed besteld, vond hem superschattig maar zag op de foto’s online niet dat er 5 3d onderdelen inzitten waarmee je kan spelen en die knisperen etc. Superleuk, maar je baby heeft dan toch helemaal geen plek om chill te liggen op dat kleed?

Had ‘m eigenlijk gekocht om te gebruiken met deze houten activiteitenboog die ik voor €10 had gekocht bij h&m.

Ik vind m wel echt mega cute. Maar is ie wel bruikbaar?

Dat kleed is dan meer voor tummy time denk ik.

3 likes

Je kind kan toch prima op die figuren liggen? Tis gewoon stof.

3 likes

Mijn ouders hadden ook zo’n soort kleed en daar kon ons kind prima op liggen. En ze liggen maar zo kort echt stil op hun rug, juist leuk als ze iets kunnen pakken of voelen.

3 likes


Zo dik, is dat niet vervelend?

Maar goed om te horen dat jullie denken dat het nog steeds kan want ik vind hem wel mega leuk verder!

Voor jou misschien, maar die baby weet niet beter :grimacing: en boeit het dus ook niet ws. Mijn dochter sliep bijvoorbeeld ook prima op een lek matje, terwijl ik dat echt afzien vond voor haar.

2 likes

Je kan hem er toch naast leggen?

2 likes

Ik vind het niet zo logisch dat die er in het midden ligt, maar als je baby nog niet rolt is ie wel klein genoeg om naast die stukjes te liggen en als ie wel rolt ligt ie binnen no time naast de mat. Dus hij is wel bruikbaar.

Eventueel kun je die in het midden eraf halen met een tornmesje?

6 likes

Ja alleen de buitenste 4 hoeken hebben dus ook zo’n 3d ding dus dan houd je in mijn beleving weinig ruimte over (die hele mat is 80x80), maar misschien valt het wel heel erg mee.

@Nefertiti en dat kan idd altijd nog mocht ik merken dat t toch niet praktisch is. Er zit een spiegeltje onder maar dat is minder vervelend liggen denk ik.

Had dit jurkje al gezien en vond ‘m super leuk, maar ook te duur! Nu heb ik hem met 50% korting In de uitverkoop gekocht bij Arket! :slight_smile:

En dit jasje ook bij Arket:

En bij de H&M twee van deze broekjes:

2 likes

Ik zou m gewoon op een dikker (wieg/ledikant)dekentje leggen met die activiteiten boog en deze meer gebruiken als je m op z’n buik legt? Of inderdaad die middelste eraf halen, lijkt mij ook niet lekker liggen. Zeker niet zo’n kleintje, ookal weet ie niet beter met dat formaat ligt een heel deel verhoogd. :sweat_smile:

Edit: Ik zou zelf dat middelste ding eraf slopen, of de voering uit dat figuurtje halen. Ook voor op je buik lijkt het me niet zo’n boeiend kleed voor baby.

3 likes

Oh de vulling eruit halen is wel een slimme! Dan kan je ‘m nog steeds open en dicht klappen voor dat spiegeltje die erachter zit maar is erop liggen niet meer vervelend.

4 likes