Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

fullmoon Ooh, dat blauwe denim setje van de H&M heb ik toevallig ook net als favoriet gemarkeerd! Super schattig!

Mijn zoontje heeft echter twee verschillende maten wat benen en bovenlijf betreft, dus het is nog even afwachten hoe dat bij mijn dochtertje zal zijn.

3 likes

Thuis allemaal eten erin gedaan:

Alleen hoe kind hem het liefst indeelt :smile::

39 likes

Herkenbaar, ik had een aquaplay waterbaan gekocht en in elkaar gezet (20 minuten werk) en het eerste wat mijn kind deed was alles eruit halen, in de kruiwagen en aan de andere kant van de tuin tussen de struiken kiepen :+1:

6 likes

Eerste babyaankopen! (panter is in mijn ogen unisex :eyes:)

18 likes

Gefeliciteerd! En klopt hoor haha :smiling_face_with_three_hearts: ik heb ook baby twee aangekleed in allemaal panterprint van z’n zus :heart_eyes:

5 likes

Mijn kinderen mochten van opa en oma iets uitzoeken voor hun rapport. Zoon wilde graag naar de kringloop want hij wilde daar ‘grote auto’s’ kopen.
Wat hij uiteindelijk onder andere had uitgezocht, was deze verzameling maskers :joy: dat zombiemasker is favoriet want die heeft wiebeloogjes :joy:

19 likes

Oh die Kidywolf Kawaii lijkt mij ook heel leuk voor mijn kleuter. Kan je laten weten of het wat is?

1 like

We hadden voor de kinderen piramide-vormige pittenzakjes gekocht. Ik twijfelde echt of ze hier mee gingen spelen.

Maar ze hebben er echt al veel lol mee gehad. Parcour gemaakt en die met een pittenzakje op je hoofd lopen zonder 'm te laten vallen. Ze van het afstandje in de stapelsteen van dezelfde kleur proberen te gooien, soort van jeu de boule spel mee gespeeld etc.

9 likes

Via Vinted. Gaat m’n dochter heel blij mee zijn want ze is dol op poezen en haar lievelingskleur is paars :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Allebei kringloop. Het pakje wilde mijn zoontje heel graag meenemen. Het wandbord komt op haar kamertje.

25 likes

Mijn dochter is bijna 7 en is wel een hit hier tijdens vakantie

Goed om te horen. Bedankt voor je reactie! Ik heb het inmiddels ook besteld voor in de vakantie. Ben benieuwd!

1 like

We hadden nog helemaal niet zo’n meetlat voor onze peuter, maar de laatste tijd vraagt hij wel heel vaak hoe groot hij nu eigenlijk is.

Kwam deze gister toevallig tegen bij de hema, dus meteen meegenomen:

15 likes

Ach zo leuk!

3 likes

Wat een geweldige stoel ook! Waar is die van?

2 likes

Die heb ik ooit in de uitverkoop bij Sternzeit gekocht. Ze leveren ook naar Nederland. :slight_smile:

5 likes

Voor haar derde verjaardag, ze heeft zelf de kleur gekozen haha

Met mandje zodat ze alle stenen en wat ze ook wil meenemen daar in kan doen :sweat_smile:

16 likes

Kennelijk ontbreekt het me aan elke vorm van ruggengraat en toen ik net in de softbalwinkel iets voor mezelf ging kopen, kon ik het niet laten om ook een kleine kinderhandschoen mee te nemen. Kan ik dit goed praten door het goede voorbereiding te noemen voor als ze over 5 jaar op softbal gaat?

15 likes

Ohhh zo cute!! Ik wil dit ook voor m’n dochter :pleading_face:

5 likes

Ik heb hem bij SSK in Kwintsheul gehaald. Dochter is nu achter de bal aan het kruipen, dus hersenspoelen is nu echt begonnen, haha.