Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Hij is inderdaad zooo leuk!

1 like

Leuk!
Hoe oud is ze? Ik ben benieuwd of het nog leuk is voor een bijna 4-jarige en eigenlijk vooral of het leuk blijft, ook na een aantal weken.

2 likes

Vinted aankoop voor €20, nog helemaal nieuw.

Ben hier zo blij mee, wilde deze al heel lang maar peuter vond het niet mooi. Dus nu kan ik het bij de baby aantrekken die toch nog geen eigen mening heeft. :joy:

35 likes

Oe, mijn dochter is net 2,5 jaar dus dat durf ik niet te zeggen. Maar meer forummers hebben deze speler, dus misschien dat zij hierover iets kunnen zeggen.

1 like

Mijn dochter heeft deze ook. Maar kies toch steeds voor haar engel jasje want die zit veel mooier voor een baby :laughing:
Maar hij is zeker leuk. Ga hem binnenkort ook maar op Vinted zetten

1 like

Waar zit het verschil in met het engel jasje waardoor hij mooier zit?

1 like

Mijn dochter heeft de Timio sinds ze 1,5-2 jaar was. Vooral tijdens langere autoritten was het een groot succes de eerste jaren. Toen ze bijna vier was hebben we de set compleet gemaakt, maar merk dat ze er niet meer zoveel interesse in heeft. Af en toe nog een keer de woordjes in een andere taal luisteren of een verhaaltje, maar verder niet meer. Vooral andere kinderen die bij ons langskomen spelen er nog mee. Weet niet hoe representatief ze is, maar ik zou het dus bij bijna vier niet meer kopen. Ik ga mijn eigen set binnenkort ook maar verkopen helaas

2 likes

Engel jasje is wol. Voelt heel dun aan.
Zit daarom heel zacht om haar heen. Gaat ook erg makkelijk aan. Ben gewoon dan :laughing:

2 likes

Geinfluenced door Sanneke.
Superleuke (subtiele :grin:) Disney en rotan dingen nu bij H&M Home.

2 likes

Mijn kind van 4 gebruikt hem nog meerdere keren per week, maar als je twijfelt zou je misschien ook naar een tiptoi pen kunnen kijken? Veel boeken daarvan zijn voor 4+ zeker nog leuk en voor dezelfde situaties (rustig zelfstandig vermaak, tijdens lange autoritten) geschikt. En ook goed tweedehands verkrijgbaar

3 likes

Dankjewel, leuke tip!

3 likes

Nieuwe buggy omdat de andere doormidden is gebroken door een kier voor een stoepje :upside_down_face:

1 like

Ik heb dit kwartetspel al een hele tijd geleden bij de kringloop gekocht maar toen was mijn zoontje er nog te jong voor. Nu is hij ruim 3,5 en gaat het heel goed. Hij wil het bijna elke dag wel een keertje spelen.

22 likes

Wat leuk! Kan je hier nog een merkje op vinden?

2 likes

Op de doos staat Jaklien. Als ik google op jaklien speelgoed zie ik wel wat vergelijkbare dingen!

5 likes

Wel indienen bij de gemeente hoor, moet echt niet kunnen!

1 like

Hier ook heel erg fan van het engel jasje. Is wol en dus lekker warm. En helemaal niet dik waardoor die veilig in de maxicosi kan

3 likes

Dat kan ik bevestigen: ruim 4 uren mee bezig geweest. Wel echt waard! Wordt hier veel mee gespeeld.

1 like

2 van deze porseleinen kommetjes

8 likes

Mocht je hem gaan verkopen, heb ik wel interesse!