Leuk, ga ik even opslaan voor haar volgende verjaardag haha
9 euro bij de kringloop. O.a. een groot paard van Schleich, kleine diertjes voor op vakantie bij de mini magneten, een kartel- en een golfschaar, een nieuw waterkleurboek en voor 1 euro een tiptoi pocket boek.
Wat een goeie vondst! Die boekenserie van Mark & Eefje is favoriet hier, en handig om zoveel verhaaltjes in zo’n dun boekje te hebben voor op vakantie ![]()
50% korting bij vans. Hij mocht zelf de kleur uitkiezen, deze kleuren omdat het de kleuren van Messi zijn
Vans zijn echt altijd leuk ![]()

Maar dan niet nieuw voor €65,- maar tweedehands voor €15,-
voor mee op vakantie
Moet zeggen dat ik verbaasd ben over de goede kwaliteit van H&M adorables. Heb net rompertjes binnengekregen en de kwaliteit doet zeker niet onder voor die van petit bateau. (Ze kosten ook evenveel trouwens) ![]()
We gaan deze zomer niet op vakantie, dus heb ook nog voor wat spelletjes gekeken:
Van de kringloop:
Vind puzzels van Djeco altijd zo mooi:
Dino memory spel:
En dit is voor m’n dochter als ze wat ouder is:
De doos zag er echt heel lelijk uit, maar het spel zelf was nog in perfecte staat:
En nieuw gekocht heb ik ook nog:
Handig is dat je het spel kan inkorten, door het bijvoorbeeld maar met twee kleuren te spelen.
H&M adorables is inderdaad heel mooi! En dat kleurenspel (wij hebben Colorino) is ook een hit hier.
Ooh love het pippi-shirt!
Is dit nu allemaal zeeman?
die printjes!
Als ik het label goed herken, ga ff spieken dan vanmiddag haha
Yes, alles is van Zeeman
Volgens mijn man wilde ons kind deze heel graag (14 maanden). Ik denk dat mijn man het vooral zelf heel leuk vindt haha.
Slofjes alvast voor de baby (wibra)
Badpopje die mee onder de douche/in bad mag. Dochter is er helemaal blij mee
Waar heb je de badpop gekocht?