Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Leuk, ga ik even opslaan voor haar volgende verjaardag haha

1 like

9 euro bij de kringloop. O.a. een groot paard van Schleich, kleine diertjes voor op vakantie bij de mini magneten, een kartel- en een golfschaar, een nieuw waterkleurboek en voor 1 euro een tiptoi pocket boek.

13 likes

Wat een goeie vondst! Die boekenserie van Mark & Eefje is favoriet hier, en handig om zoveel verhaaltjes in zo’n dun boekje te hebben voor op vakantie :ok_hand:t2:

1 like

50% korting bij vans. Hij mocht zelf de kleur uitkiezen, deze kleuren omdat het de kleuren van Messi zijn

7 likes

Vans zijn echt altijd leuk :smiling_face_with_three_hearts:

17838592847236762747018423742145
Maar dan niet nieuw voor €65,- maar tweedehands voor €15,- :sunglasses: voor mee op vakantie

23 likes

Moet zeggen dat ik verbaasd ben over de goede kwaliteit van H&M adorables. Heb net rompertjes binnengekregen en de kwaliteit doet zeker niet onder voor die van petit bateau. (Ze kosten ook evenveel trouwens) :see_no_evil:

We gaan deze zomer niet op vakantie, dus heb ook nog voor wat spelletjes gekeken:

Van de kringloop:

Vind puzzels van Djeco altijd zo mooi:

Dino memory spel:

En dit is voor m’n dochter als ze wat ouder is:

De doos zag er echt heel lelijk uit, maar het spel zelf was nog in perfecte staat:

En nieuw gekocht heb ik ook nog:

Handig is dat je het spel kan inkorten, door het bijvoorbeeld maar met twee kleuren te spelen.

9 likes

H&M adorables is inderdaad heel mooi! En dat kleurenspel (wij hebben Colorino) is ook een hit hier.

2 likes

3 likes

Ooh love het pippi-shirt!

1 like

Aangezien ik zo’n 400 euro bij Vinted heb verdiend in een week;

Alles van het merk Jacadi

4 likes

13 likes

Is dit nu allemaal zeeman?:star_struck: die printjes!

Als ik het label goed herken, ga ff spieken dan vanmiddag haha

2 likes

Yes, alles is van Zeeman

2 likes

Het was tijd voor een nieuwe stoel. En deze scoort goed op veiligheid en comfort :sunglasses:

6 likes

Volgens mijn man wilde ons kind deze heel graag (14 maanden). Ik denk dat mijn man het vooral zelf heel leuk vindt haha.

9 likes

5 likes

Slofjes alvast voor de baby (wibra)

Badpopje die mee onder de douche/in bad mag. Dochter is er helemaal blij mee

16 likes

Waar heb je de badpop gekocht?

3 likes

Op bol.com. Maar zie nu dat hij daar uitverkocht is helaas

2 likes