Volgens mij heeft reiger en de raaf zoiets in het nieuwe assortiment. Dacht dat ik het voorbij zag komen in haar stories
Oh dat zou heel goed kunnen! Merk van deze is lullababy maar zie hem op veel sites uitverkocht
Ja zie ik ook helaas
Dochter heeft die van lilliputiens gekregen voor vakantie. Zie dat op bol die met blond haar (die hebben wij) er nog is
Plafondlamp
Kleed
En nog een ruimte dekbedovertrek en poster ![]()
Mijn kinderen sliepen een hele tijd samen maar wilden nu echt een eigen kamer weer.
Voor de kleuterklas. Zelf uitgekozen 🥹
(Ze gaat naar een bos-BSO dus een grote tas waar veel in kan zoals regenbroek was een vereiste)
Leuk! Waar zijn de lamp en het kleed van?
Het kleed: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1217479001.html?imwidth=264
De lamp: Brilagi -LED Kinderplafondlamp STARSHIP LED/64W/230V 3000/4500K geel | Lampenmanie
Na de aankoop van de lamp kwamen we er wel achter dat de website zelf niet zulke goed reviews krijgt
dus we gaan het zien.
We spelen Uno, Eenhoorn flonkelglans, Monopoly, Regenwormen, Slakken race en ik vind het zoo gezellig om samen een spelletje te spelen. Ze speelt soms ook spelletjes met vriendinnetjes. En nu tijd voor een nieuw spelletje, ben benieuwd
Een overnachting in het huis van Sinterklaas. Samen met zijn vader want ik beval 2 tot 3 weken daarvoor. Heb al een back up geregeld voor de nacht als het nog niet alleen lukt. Want denk dat dit wel het piekjaar is qua Sinterklaasmagie voor hem.
Wattttttt fantastisch dit
Wauuwwww superleuk!
Gekocht voor de vakantie en is echt een dikke hit bij onze baby van 11 maanden! Het boekje is ook al eerder leuk voor tummytime. Er zit een stevig ‘flapje’ van stof in die ze niet zo snel afscheuren, verschillende texturen om te voelen en een spiegeltje. En als hij ouder is kun je samen tellen, kleuren opnoemen en voertuigen en dieren aanwijzen. En dat voor een tientje.
Ook heel leuk als kraamcadeau!
Deze set van de Lidl. Al de hele dag een groot succes bij mijn Paw Patrol- en dinofans!
@Chesirecat omg wat leuk! Is dit elk jaar? Vind nu mijn jongste (dan bijna 3) nog net wat te jong, maar volgend jaar lijkt het me met een bijna 6- en bijna 4-jarige fantastisch.
Ik denk het wel. Volgens de website doen ze dit al een paar jaar dus neem aan volgend jaar ook wel weer.
Dat voetje erbij op de foto 🥹🥹