Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Kringloop: tiptoi boek voor 3 euro. Die bewaar ik wel nog even. De twee strijkkralen plankjes om met een nieuwe set strijkkralen cadeau te geven op de verjaardag van mijn dochters vriendinnetje.

Hema heeft ook weer wat leuke babydingen! Ik kocht deze twee voor in het najaar op een spijkerbroek.

12 likes

Jas van Engel
Misschien een tip; bij kidooz is er 20% korting. Op alle kleuren. Ook de nieuwe kleuren

10 likes

Deurstopper Action

Opbergmand wibra

Kussen en stoeltjes kwantum

Kastknopjes Action

18 likes

De zwaarden vorig jaar in Legoland gekocht. Het pak nu via vinted.

43 likes

Dit is echt beyond vet :star_struck:

Bij de Aldi hebben ze heel veel van dit soort boekjes. Stickers met landschappen waar je ze op kunt plakken. Eenhoorns, bouwplaats, LOL. 1,50 of 2 euro? Vond het echt een vakantieaankoop.
Edit: had m even verstopt. Hoor ik net: mam, waarom heb jij LOL stickers? Niet echt goed verstopt dus.

5 likes

Haha mijn zoon is het met je eens. Hij was het liefst in deze outfit naar de BSO gegaan vandaag.

5 likes

Het was tijd voor een paar nieuwe bordjes, omdat er wel eens wat sneuvelt als je graag meehelpt met de tafel dekken en de vaatwasser inruimen :sweat_smile:

En dit vintage IKEA Babar bord via Vinted :star_struck: (hoop dat het heel aankomt :crossed_fingers:)

17 likes

Leuk! Waar zijn deze bordjes van? :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Dank je :relaxed: ze zijn van Villeroy & Boch, uit de “With Love” serie. Ik heb ze online bij Bataviastad gekocht.

4 likes

Nieuw beddengoed gekocht:

En deze items:

Alvast voor de kerst:

15 likes

Gister naar de paw patrol film geweest en toch maar de treinset van de lidl gehaald :t_rex:

3 likes

7 likes

Hele leuke rompers gekocht bij Uniqlo van Eupsje Nooitgenoeg

Maar het label zit dus aan de buitenkant, vind dat echt zo weird maar is wel bij alle twee zo. Weet iemand of dat “hoort”?

3 likes

Ik heb ook een paar rompers van de Uniqlo en daar zit het label ook aan de buitenkant. Heb ze er afgeknipt.

Heel leuke rompers inderdaad!

3 likes

Leuk! Ik heb nu onthouden dat je kinderen hebt van 4,5 en 7, en ik ben benieuwd of de jongste de film niet te eng vond? Ik vind de trailer al best wel spannend

1 like

Nee dat viel hier reuze mee. Hij vond misschien een moment uit de film even spannend maar dat moment was zo voorbij. Zaten trouwens nog wel jongere kindjes in de zaal. Die leken het ook niet echt eng te vinden.
Spoiler: de dino’s zijn juist lief in de film haha, niet “de vijand”

1 like

Ohhh waar heb je het beddengoed en kerstjurkje vandaan? :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

H&m ik herken de fotos haha

2 likes

Ahhh thanks!!

Mijn toevoeging:
Ik heb een babynestje gekocht. Vond het bij de eerste overbodig maar met een tweede lijkt het mij wel heel handig. Dit is een groot formaat en nu maar €35

4 likes