Thanks! Goed om te weten ook de spoiler, dan geef ik het nog een kans en laat ik hem iig zelf de trailer kijken. Lijkt me zo’n leuk uitje!
Als de mussen van het dak vallen, koopt mama…
… Een mega warme winterjas van Gosoaky, bijna als nieuw, voor een heel mooi prijsje
Deze hadden we vorig jaar al in een kleinere maat en is heel goed bevallen. Zit lekker, hufterproof, waterdicht, lekker warm, zacht. Ik denk dat ze deze winter nog wel in die van vorig jaar past, maar kwam deze tegen voor een klein prijsje dus heb m maar meteen ‘op voorraad’ gekocht.
En verder nog een rib uit mijn lijf voor een…
dochter weet het nog niet, ik denk dat ze helemaal gek wordt
![]()
Oehhh goede reminder om even te kijken voor een gosoaky winterjas voor mn kind, die vind ik ook echt ZO goed. Dacht vorig jaar lekker goedkoop af te zijn met een winterjas van de Hema, maar toen in januari de rits alweer kapot was alsnog een gosoaky op vinted gekocht.
Die jas ziet er heerlijk en ook lekker lang uit! En valt dan denk ik ook niet smal? Welke maat zou jij adviseren, eigen of iets groter? Mijn kind draagt meestal 110-116. @itakepictures
Ik had braaf de winterjas van vorig jaar bewaard maar kwam erachter dat ze die dus net niet meer past.
Nee valt niet smal. Past prima een bourgondisch lichaam (
) met dikke trui in, en kan je ook nog lekker in spelen.
Ik vind de jassen iets groot vallen. Beetje zoals de hoogste maat van het label (en iets daarboven). Denk dus dat je met 110-116 wel uitkomt deze winter. Ik heb 110-116 nu wel thuis. Dus zou voor je kunnen opmeten? Laat maar weten.
Oh dat is een mooi merk (Gosoaky)! Kende ik nog niet.
Zo heb ik van de week de winterjas van de Z8 sale binnengekregen, ook echt heel blij mee!
Ik zou gezien de prijs en dat de jassen qua kwaliteit prima 2 seizoenen mee kunnen een maat groter kopen.
Ja dit is wel een goed punt.
Maar tip is dus wel om Vinted een beetje in de gaten te houden. Ik heb deze jas nu voor €30 gekocht.
Ik vind deze dus heel leuk @Feather maar te grote maat voor ons nog.
Maar ik zie bijv ook nog een oranje:
Er komen echt regelmatig nieuwe jassen op Vinted, zeker vanaf volgende maand verwacht ik.
Ik vind m’n kinderen echt ontzettend lief en ben niet snel vies van ze. Maar de jongste ‘draagt’ haar favoriete knuffels met hun oren in haar mond, als een soort hondje. En nogmaals, ze is het liefste kleintje dat er is maar ook als ze net gegeten heeft,stopt ze die knuffels in haar mond en nu stinken die knuffels zo erg. Maar ze mogen nooit in de was, dus nu hopen dat ze niet doorheeft dat er straks een tweede setje in omloop is
Maak alsjeblieft niet dezelfde fout als ik. Wissel ze regelmatig, zodat er bij alle knuffels wat ‘slijtage’ komt. Ik heb dus te laat gewisseld en mijn kind merkte dat meteen met als gevolg dat mijn kind dus beide knuffels wilde. Tot zover het doel van een reserveknuffel ![]()
Mijn kind slaapt nu met 3 dezelfde knuffels
(eentje was vroeger haar opvang-knuffel).
Dit deed mijn oudste ook een tijd ![]()
ontroostbaar als er 1 miste… gelukkig is dat nu niet meer een ramp en ‘logeert’ er wel eens ergens wanneer ik geen zin heb om te zoeken.
Oh die geur!! Dat deed mijn kind ook met een konijn, eerst op het ene oor sabbelen en daarna dat natte, stinkende oor onder haar neus wrijven terwijl het andere oor marineerde in haar mond
Ik geef kindje iedere dag een schone, werkt voor onszelf
Hahaha ja mijn kind sabbelde ook een tijd lang op zijn knuffelkonijn, en ooit bood hij mij aan dat ik dat ook mocht
Een grote eer maar ik heb toch maar bedankt
Weet iemand hoe WE valt voor kinderen?
Zie combi maten zoals 110/116. Valt het groot?