Ik vind WE aardig op maat vallen. Mijn dochter zit ook in maat 110/116 en draagt die maat ook. De jeans vallen wat smal, maar mijn dochter is ook smal dus dat is goed. Als ik van tops een ruimer shirt/top wil koop ik 116.
Ik vind het klein vallen!
Van die geribde shirts moet je bij de WE echt een hele maat groter kopen, die vallen echt klein. Dus 122-128 als je normaal 110-116 zou kopen.
Over het algemeen valt het op maat tot iets kleiner (vergeleken met Hema ofzo).
De jaarlijkse kerstshoot is weer geboekt! Ja in augustus inderdaad. Want ze zit altijd in een halve seconde vol dus later kan niet.
Deze jas van Enfant.
Als iemand nog tips heeft voor betaalbare sjaal en muts en wanten. Ik vond die van enfant te duur. Kleur Lila.
Zara? Barts?
Z8 vorig jaar had lila muts en sjaal. Misschien dat je die nog in de sale of vinted kan vinden
Zara of Hema, Zeeman kan ook. En ik heb gister bij Arket een lila muts gekocht voor 15 euro.
https://www.arket.com/en-ww/product/rib-knit-beanie-lilac-0833675089/
Hoe valt deze? Had m ook op het oog, maar ken alleen de laarsjes qua maat
Heb hem nog niet binnen dus geen idee nog.
De kleding valt zoals de meeste Scandinavische kleding, beetje ruim.
Deze jas van En fant voor mijn beide jongens. Dik in de sale! (43 ipv 130!)
En deze van Konges voor de baby
Zo lief die van konges!! Waar heb je die gekocht?
Mijn kind mocht nog trakteren na de vakantie (in de vakantie jarig), dus gauw de HEMA ingelopen voor een traktatie voor de peuterspeelzaal. De dinosaurussen zijn waskrijtjes en dan met dadeltjes. Haar naam staat nog op de stickers maar die heb ik even weggehaald haha.
Op de website van Kenkô skincare, met 25% korting geloof ik!