ze speelt mega veel met schleich, maar de stallen die we hebben kunnen moeilijk verplaatst worden. Deze is met een handvat. En je krijgt ook een super handig tasje erbij
Dit wordt hét cadeau om te stoppen met de speen… hij had een cheapie camper gehad van oma maar die was snel kapot. En dat vond hij heel jammer. Moet wel al die kleine prulletjes nog even weglaten maar ik hoop dat het gaat lukken ![]()
Toevallig hier precies hetzelfde cadeau voor het stoppen met de speen, beviel goed en wordt ook veel mee gespeeld! Wel echt een prutswerk om in elkaar te zetten
Ik heb de poppetjes, fiets en tafel met stoelen gegeven en dat is tot nu nog compleet.
Mijn kind heeft echt de halve h&m hello kitty collectie maar ik kan het echt niet laten. Zolang zij het nog wil dragen en h&m het blijft verkopen neem ik het ervan! Dit is wel incl. aankopen van de laatste tijd/zomer, niet allemaal in 1 bestelling.
En deze alvast gekocht voor Sinterklaas want er was 50% korting. Ze is gek op auto’s en monstertrucks ![]()
En deze voor sinterklaas
Gisteren veel tweedehands geshopt maar dit is wel mijn favoriet:
Blousje was nieuw met prijskaartje €2,50 (hema) en de overgooier van C&A €2 dacht ik
Waarrrr is die 50% korting? Asking voor een coureur
Ik ben jaloers, mijn twee dochters hebben niets met Hello Kitty ![]()
Kinderbekers van SIGG.
We hebben nu nog van die plastic IKEA bekertjes maar die zijn eigenlijk net iets te klein voor de dorst van de kids tegenwoordig en wilde ook eigenlijk van dat vieze plastic af wat ook zo snel lelijk en oranje wordt van de vaatwasser.
Wat een leuke bekers!
Was helaas maar een paar uur geldig donderdagavond, was bij intertoys een speciale actie in hun livestream.
@Keroppi jammer is dat! Mijn dochter vindt het denk ik leuk en iig niet erg om te dragen dus daarom koop ik het nu zolang ze nog geen sterke mening heeft. In haar slaapkamer ook beddengoed, knuffels en kleed in HK thema en ze is er blij mee volgens mij.
Ja vond ik ook! Kwam ze toevallig tegen.
Dochter drinkt aan tafel “gewoon” uit glas/steen, maar voor tijdens het spelen en in de tuin bijv vind ik iets wat kan vallen nog wel handig.
Leek me ook top straks met speeldates van de basisschool.
Beetje bang voor een miskoop maar anders ga ik er zelf wel mee spelen. Van Grimm’s
Echt een leuke uit de sale, Flöss
Zara
Oke ik beloof jullie dat ik geen influencer ben haha maar ik zag dit op Insta en vind t echt leuk! Ik heb vier boeken twv 25euro voor maar 7euro ofzo gekocht via Boeka.doe. Ze zeggen dat je je abbo meteen kan stoppen maar dat kan ik nog niet echt vinden ![]()
Elmo is een grote hit hier