Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Hier ook, mijn dochter is sowieso dol op alle Sesamstraat boekjes. Badboekjes zijn hier ook echt een hit, die zit ze allemaal zelf ‘voor te lezen’ in bad haha (ze is net 1)

2 likes

Vond de kattenprint zo leuk, dus ben een beetje doorgeslagen hahaha

image

12 likes

Ik vind de maillot heel leuk maar google lens helpt me even niet: waar heb je dit gekocht?

Is van People Wear Organic! :relaxed: (hier te koop)

3 likes

Ooh, dat jurkje vind ik ook heel leuk, maar heb al genoeg jurkjes voor m’n dochter! :stuck_out_tongue:

1 like

Prikkaarten voor de knutselkast, bordjes van Lässig en alvast een Grimms auto voor verjaardag/feestdagen

7 likes

Moomin rok

15 likes

Next Wide Fit.

9 likes

Warmere Vans

Falke cosyshoe 2x, wollen sloffen/sokken (Vinted)

Parka Next

9 likes

Ik vind de moomins ook zo leuk en heb als kind altijd graag de serie op tv gekeken (de boeken heb ik nooit gelezen).

Voor mijn zoontje heb ik glazen met de moomins gekocht, maar ben erachter gekomen dat ik het eigenlijk best raar vind: hij kent de moomins namelijk helemaal niet. En toen hij laatst vroeg wat die witte wezentjes nu eigenlijk waren, vond ik dat ook best raar om dat uit te leggen. Heb maar gezegd dat het nijlpaardjes zijn.:see_no_evil:

Kent jouw dochter de moomins of heb je het ook eerder gekocht omdat je het zelf vroeger leuk vond?

4 likes

Wibra tips: de (winter)jassen zijn er weer!
Ik heb een gevoerde tussenjas meegenomen voor €18 en een winterjas die tegen regen etc kan voor €26.
En twee truien voor €10 per stuk :smile:

10 likes

Ik zag op TikTok dat de matching vesten hadden van die ruitjes, voor de papa!

1 like

Ohhhh leuk! Die heb ik niet bij onze wibra gezien helaas

Allemaal 2e hands. Garagesale! De verkleedpakken zijn lelijk maar mn oudste gaat naar de eerste kleuterklas en ze hebben vaak van die verkleeddagen enzo😂en wil er niet m’n geld aan uitgeven of nieuw kopen.
En de kleren vooral voor de oudste, veel jbc en de merken daarvan. Vind ik goede kwaliteit, blij dat ik die winkel heb ontdekt toen ik hier kwam wonen :relieved:. Feetje pyjama voor de jongste was maar 3 euro. Vind Vinted dan soms wel echt duur.

10 likes

Dit schoenzetmatje x2. Met dan uiteraard de namen van mijn kinderen.

11 likes

Voor in de horeca-tas.
We hadden al de kleine set en dat is zo’n succes.

Leukste is nog dat ik de volledige kleine set in deze doos erbij in gekregen heb. Dus nu is het een set van 55+26 stukjes :grimacing:

7 likes

Bedankt voor deze post want was helemaal vergeten dat wij ook zo’n to go set hebben :joy::joy::joy:
Ff opzoeken

1 like

Ik heb het al eerder gezegd maar mijn tip is om bij die travel-magneetstenen een paar van die hele kleine rubberen diertjes te kopen. Daarmee zijn ze in een restaurant bij ons nog langer zoet.

6 likes

Ooh ook een goede tip. Wij hebben er twee lego-poppetjes bij gedaan!

1 like

Oh dat is ook leuk, die ga ik onthouden!

3 likes