Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Vinted geplunderd met Playmobil aankopen:

products-playmobil_6929_wasplaats

Lekker in thema

14 likes

Ik had deze alvast op de Sint verlanglijst van mijn dochter, en zag dat ie nu bij pipoos voor de helft was. Jammer dat het nog lang duurt om te geven haha.

19 likes

Ik heb verschillende keren gelegenheden bedacht omdat ik het zo leuk vond hahaha

1 like

Ja gewoon omdat het woensdag is vind ik een goede reden hoor

6 likes

Begin van de herfst-winter garderobe :fallen_leaf::maple_leaf:

7 likes

9 likes

Ik baal zoooooo dat die broek maar tot maat 86 gaat

2 likes

Ik heb dit broekje ook, zo leuk :heart_eyes:

2 likes

Bij Next hebben ze ook ruitjes broeken!

1 like

In een poging iets meer structuur in de knutselspullen/werkjes van mijn peuter te brengen:

4 likes

Pas in april, maar is dan ook direct het verjaardagscadeau. :two_hearts:

3 likes

Ooh fantastisch dit! Eens in het half jaar gaan we allebei een weekendje weg met 1 van onze kids en dan is het mijn beurt met onze dochter. Dit is perfect om samen heen te gaan. Heb ook meteen kaartjes gekocht.

2 likes

Ja leuk he! Mijn dochters zijn binnen een maand na elkaar jarig, precies in deze periode. Dus heb kaartjes voor ons drietjes gekocht. Ze vinden K3 nu al helemaal geweldig, dus ik weet vrij zeker dat ze dit geweldig gaan vinden. Ga voor Sinterklaas dan wel het bijpassende jurkje voor ze kopen.

1 like

Alles van Ernstings family

8 likes

Helemaal influenced om eens bij Ernstings Family te kijken :grimacing:

7 likes

Dochter mag elk seizoen schoenen kopen met opa en oma. Heeft nu deze parels uitgezocht. Ze is er zo trots op dat ik ze inmiddels zelf ook wel kan waarderen :joy:

49 likes

Dit is toch heeeeeelemaal fantastisch

4 likes

Iconisch

1 like

HEMA.
T-shirt in de sale alvast voor volgend jaar (maat 98 :cry:)

4 likes

Leuk! Heb ook kaartjes gekocht. Hoop dat de K3-fever niet wegzakt het komende half jaar :joy:

3 likes