Heeft nou niemand iets bij Dilling gehaald, of durven mensen niet meer te delen🤪
Ik heb een baby die ongeveer uit maat 74 barst, dus mooi even 80 ingeslagen voor de rest van de winter en het voorjaar.
Ze hebben mooie kleding, van fijn materiaal! Maar vind het te mooi en toch ook niet heel goedkoop voor onze dreumes!
Katoen is op dit moment prima; kan oneindig vaak en op een normaal programma gewassen worden. Het is ook overal waar we komen warm genoeg binnen, en voor buiten als het echt koud is hebben we een sneeuwpak die hij met normale kleding kan combineren.
Oh en met dino’s en tractors kunnen we hem makkelijker overtuigen om truien (überhaupt kleding) aan te trekken!
Haha. Ik heb zo goed ingeslagen bij de vorige sale dat ik nog voorzien ben (en kind van 2,5 jaar wat gelukkig iets langer met een maat doet). Van het voorjaar ga ik weer shoppen in de sale voor lente en zomer
PS. Leuke koopjes
Haha leuk, ik heb ook 2 rompers een maat groter en 2 mutsjes voor straks op de fiets.
Ik heb het nooit gedeeld geloof ik, maar had nu niets ‘nodig’ omdat mijn kinderen ook nog in de kleren van twee sales geleden passen
Ik ging ook even spelletjes zoeken en kreeg helemaal nostalgische gevoelens bij het zien van deze doos:
Hopelijk vindt ze het leuk, ze is niet zo van de spelletjes tot nu toe.
Genie in de dop
Zwembandjes. Ben heel benieuwd hoe deze bevallen. Het ziet er wel wat comfortabeler uit dan die opblaasdingen
Het spijkeroverhemd en de spijkerbroek
Alvast wat dingen voor het voorjaar. Alles is van h&m
Hij was een relatief late loper (met 16 maanden liep hij pas), en daardoor heeft hij geleerd zich goed te concentreren op dingen die je zittend kan doen, zoals puzzelen en voorgelezen worden.
Ik zou hem niet als bovengemiddeld intelligent beschrijven, maar eerder als een dreumes met een goed concentratievermogen en het geduld + de motivatie om dezelfde puzzle 20 keer achter elkaar te doen!
En hij heeft het geluk dat hij twee ouders heeft die ook het geduld hebben om veel met hem te puzzelen!
Dit bed via marktplaats gevonden. Hij is maar een jaar in gebruik geweest en in een hele mooie staat! Toch weer €200 euro bespaard ! Bizar hoeveel zulke bedden nieuw kosten!
Omdat het een vloerbed is?
Miss een flauwe opmerking maar als je onder zoiets de pootjes vandaan haalt heb je hetzelfde idee toch?
(Wel een mooi bed hoor, maar als dit soort expliciet duurder is snap ik het niet)
Diegene die jij linkt is in MDF vs. vaak echt hout wat in het geval van zo’n kinderbed echt wel een groot kwaliteitsverschil is. Vind ik persoonlijk. Geen zin om na een halfjaar met een bed met allemaal kapotte hoekjes te zitten.
(Al heb je bij MDF ook wel verschillen qua duurzaamheid, maar als het zo goedkoop is dan heb ik er zelf niet direct veel vertrouwen in.)