Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Oohh tuurlijk, dan snap ik hem haha

2 likes

Dit is de Pearl pro2 toch? Die hebben wij ook, vind hem echt superfijn!

2 likes

Nieuwe draagzak

21 likes

x 2. Dit is zijn favoriete knuffel dus toch maar twee extra gekocht

5 likes

Zelfde broekje voor zoon en dochter:

En jurkjes voor onze vakantie binnenkort. Ze kan eindelijk af en toe een jurkje aan :smiling_face_with_three_hearts: (Kinderen die niet kunnen lopen kunnen ook een jurkje aan, I know, maar vond dat niet zo handig)

29 likes

Weet je toevallig of de rek in die broek een beetje goed spant? Altijd een miserie hier met afzakkende broeken en al helemaal nu zonder pamper.

Nieuwe ringsling voor m’n dreumes.

1 like

Nee heb het nog niet binnen. Ben ook benieuwd, want mijn zoontje is heel erg dun en dochtertje heeft een hele bolle buik haha. Maar op de productfoto zit er wel een touwtje aan zag ik net, maar dat lijkt wel een heel andere broek, dus ben benieuwd :smiling_face_with_tear:

4 likes

Oh ja inderdaad! Stom want die op de aanfoto’s is veel mooier.

4 likes

Deze jurk gaat mijn dochter fantastisch vinden, dus die gaat meteen m’n winkelmandje in. thanks! :smiley:

1 like

19 likes

Van Marktplaats.

Over iets meer dan een maand is het eindelijk zo ver :heart: Zo veel zin in. Al vind ik het verhuizen ook wel spannend voor onze dochter van 2,5. Hopelijk helpt dit boek van haar held het concept een beetje te snappen en positief te zien :grinning:

16 likes

Goede echo, dus nog een setje erbij, haha.

image
En daarvoor al dit knuffeldoekje (ik probeer mn man er van te overtuigen dat een takkie/jip & janneke kamer echt heel leuk is)

22 likes

Helemaal zelf gekocht, in de auto gekregen en in elkaar gezet #singlemom :joy::joy:
Iemand nog tips waar ik leuke hoeslakens kan vinden in 80 x 130? Had voor zijn ledikant matras zulke leuke hoeslakens en kan nu niks vinden! Hij slaapt voorlopig nog in een slaapzak dus kan het ook niet opleuken met een leuk dekbedovertrek

22 likes

Samen thuis is ook een leuk/mooi boek over verhuizen.

2 likes

Deze lamp van de Hema moet je dan ook hebben!

17 likes

Jaaa die staat zeker op mijn lijstje!

2 likes

En voor later het Takkie en Siepie peuterdekbed! (Zie ergens hierboven).

2 likes

Een bloemenpers op marktplaats gevonden:

6 likes

Wibra heeft soms leuke in die afmeting :blush:

1 like