Ohhhh ik hoop dat ze die hier ook hebben. Moet toevallig even de stad in en zit hier ook een kik
Die is leuk
Edit: mijn vriend moest in de stad zijn dus die meteen op pad gestuurd haha
Konges Slojd Sale
Rood pakkie van Bobo Choses via Vinted
Blauw jurkje van Philou and Friends via Vinted
Helemaal leuk met haar felblauwe kwallenknuffel
Bedankt! Ga even kijken
Oh die is ook leuk! In het filiaal in Duitsland was de jas die ik gekocht hebt ook nog maar de enige
🥹
Deze voor mijn bijna kleuter en ook gelijk één voor de baby, kunnen ze volgend jaar dezelfde aan. Zie je niet vaak, een zelfde kledingstuk in hele kleine maatjes en ook tot de grotere kindermaten.
Ook nog leuk geprijsd (HEMA). Het is eigenlijk een pyjama maar vind dit ook gewoon heel leuk voor op vakantie ofzo.
Jaa leuk! Vond het ook niet per se een pyjama, lekker zomer pakje
IS DIT EIGENLIJK EEN PYJAMA??!?!
Haha ik heb deze dus gekocht voor mijn kind een paar welen geleden, niet wetende dat het eigenlijk een pyjama is😂 nu je het zegt hing het wel bij de slaapzakken en pyjama’s🤓 ach, hier gaan we het dus ook als gewoon dragen haha
Edit: hij heeft op de foto ook sandalen aan. Ziet er toch niet pyjama achtig uit haha
Ik vind badstof ook best een dikke stof voor een zomerpyjama. Gewoon lekker aandoen straks!
Shortama heet ie haha. En in de grotere maat staat ook “good night”. Maar boeiend inderdaad. Te leuk voor zo!
Dochter:
Shirts
Hiervan ook het shirt
Drie keer overgooier (die gaan met de shirts). Nu nog met maillot maar hopelijk straks met blote benen. Die is weer klaar voor het voorjaar.
Zomerjas
Zoontje
Trui en twee broeken. Zomerjas heeft hij niet nodig want z’n zus had vorig jaar een donkergroene en een witte zomerjas die hij nu past.