Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Gekocht bij Kik in Duitsland

26 likes

Ohhhh ik hoop dat ze die hier ook hebben. Moet toevallig even de stad in en zit hier ook een kik :crossed_fingers:t3:

1 like

Van de HEMA :cupid:

17 likes

Die is leuk :heart_eyes:

Edit: mijn vriend moest in de stad zijn dus die meteen op pad gestuurd haha

2 likes

Konges Slojd Sale

Rood pakkie van Bobo Choses via Vinted
Blauw jurkje van Philou and Friends via Vinted
Helemaal leuk met haar felblauwe kwallenknuffel

9 likes

Bedankt! Ga even kijken

1 like

Hier hadden ze hem niet. :sob::sob: Alleen deze, maar die vond ik echt minder leuk.

1 like

Action step

5 likes

Oh die is ook leuk! In het filiaal in Duitsland was de jas die ik gekocht hebt ook nog maar de enige

2 likes

IMG_4683

🥹

13 likes

Deze voor mijn bijna kleuter en ook gelijk één voor de baby, kunnen ze volgend jaar dezelfde aan. Zie je niet vaak, een zelfde kledingstuk in hele kleine maatjes en ook tot de grotere kindermaten.

Ook nog leuk geprijsd (HEMA). Het is eigenlijk een pyjama maar vind dit ook gewoon heel leuk voor op vakantie ofzo.

16 likes

7 likes

Jaa leuk! Vond het ook niet per se een pyjama, lekker zomer pakje :relaxed:

2 likes

Van Hema

16 likes

IS DIT EIGENLIJK EEN PYJAMA??!?!:exploding_head:

Haha ik heb deze dus gekocht voor mijn kind een paar welen geleden, niet wetende dat het eigenlijk een pyjama is😂 nu je het zegt hing het wel bij de slaapzakken en pyjama’s🤓 ach, hier gaan we het dus ook als gewoon dragen haha

Edit: hij heeft op de foto ook sandalen aan. Ziet er toch niet pyjama achtig uit haha

2 likes

Ik vind badstof ook best een dikke stof voor een zomerpyjama. Gewoon lekker aandoen straks!

6 likes

Shortama heet ie haha. En in de grotere maat staat ook “good night”. Maar boeiend inderdaad. Te leuk voor zo!

Heb deze stoel met flinke korting voor op de kinderkamer gekocht:

En deze placemat:

10 likes

Zomerjas

20 likes

Dochter:

Shirts

Hiervan ook het shirt

Drie keer overgooier (die gaan met de shirts). Nu nog met maillot maar hopelijk straks met blote benen. Die is weer klaar voor het voorjaar.

Zomerjas

Zoontje

Trui en twee broeken. Zomerjas heeft hij niet nodig want z’n zus had vorig jaar een donkergroene en een witte zomerjas die hij nu past.