Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Er zijn heel veel van die doosje van 12 +16 + 20 + 24 stukjes, ook bij Action bv. Met veel herkenbare plaatjes als Paw Patrol of waar je kind ook van houdt. Zou dat gewoon eens uitproberen.

Ja of bij de kringloop! Heb echt 10+ frozen puzzels inmiddels en die kosten in de kringloop 0,50 - 1,95 oid.

6 likes

En bij de bieb kun je ook puzzels huren.

2 likes

Zeker! Ik bezoek aak 2e hands kinderkleding beurzen, kon alleen afgelopen editie geen leuke vinden(alleen boven de 50 of echt van hout voor babys).
Dat soort dingen koop ik niet nieuw.

Ik zou ook beginnen met die doosjes met verschillende puzzels, bijvoorbeeld van Nijntje/Frozen/wat je kind leuk vindt. Mijn dochter vindt puzzelen heel leuk maar ik heb er in het begin ook echt naast gezeten en veel geholpen, laten zien hoe ze handig kan zoeken etc. Nu maakt ze ze zelf maar dat ging dus niet vanzelf.

Not me die toen mijn kind in de puzzelfase zat echt 10 puzzels via Vinted heeft gekocht en zodra die binnen waren, was ze er ineens klaar mee en nu liggen er 10 ongebruikte puzzels op zolder te wachten op hopelijk nog een opleving.

9 likes

Mijn bijna twee jarige doet dit soort puzzels:
image
En deze hebben we ook, zijn allemaal van twee stukjes

Hij kan dan wel vinden welke bij elkaar horen (dus of hij ziet welke kleur hetzelfde is of hij ziet welke dieren hetzelfde zijn, ik denk de dieren) maar hij kan ze niet aan elkaar doen dat moet ik voor hem doen.

Maar die twee stukken puzzel vindt hij wel leuk, die noppen puzzels niet. Dan doet hij een of twee erin en gaat wat anders doen. Op die djeco puzzel staat ook 2+ dus dat is ook vanaf twee jaar. Dat vind ik wel een aanrader, ook een leuk verjaardagscadeau voor een kindje dat twee wordt.

Die van 3,5 maakt allerlei soorten puzzels, maar een setje met 3 erin van Gaby’s dollhouse is favoriet nu bij haar. Maar 60 stukken kan ze nog niet zelf hoor denk ik. 30-40 stukjes is goed voor haar. Gewoon bij de kringloop op via een buurtapp wat dingen scoren. Ook leuk om als verjaardagscadeau te vragen

Het punt met puzzels is dat ze gewoon maar heel kort perfect passen bij wat je kind aankan en daarna is het al snel te makkelijk.
Daarom hier ook alleen tweedehands puzzels.

7 likes

Die duo puzzels van djeco van mijn kind toen het 2 was ook super leuk, aanrader wat mij betreft. Daarna is helaas alle interesse in puzzels verdwenen (‘nee mama ik wil niet puzzelen!!!’) dus nu met 4 kan hij denk ik nog steeds geen puzzel van 35 stukjes :sweat_smile:

1 like

13 likes

Deze alfabet puzzel bij de kringloop.

En deze boeken via Vinted. Mijn zoontje vindt ze fantastisch (vooral de geurpagina’s en de 3D pagina’s) dus ben langzaam alle delen aan het verzamelen.

18 likes

Wat een mooie puzzels!

Ik heb ook goed gescoord op een tweedehands speelgoed-beurs:

18 likes

Wat grappig, wij hebben deze boeken laatst ook ontdekt. Zoontje vindt ze ook super en intussen ook al 4 2e hands gekocht.

1 like

C&A

Zara

4 likes

5 likes

Deze tafeltent van H&M

30 likes

Voor mijn sad beige baby

Mango

2 likes

10 likes

Ik ga hiermee punten scoren bij mn zoontje. Allemaal Zara

8 likes

Ik vind Zara kleding heel leuk. Alleen lastig qua maat. Koop jij zijn eigen maat?

1 like