Heeft opeens Super Mario ontdekt
Helemaal blij
Lievelingsbroekje in 2 kleuren
Hot Wheels fan
Eerlijk gezegd vind ik het ook lastig. Maar bijv van Hema zou ik 92 kopen en van Zara koop ik dan wel 98.
En de schoenen twijfel ik ook over de maat. Dus dat gaan we zien.
Ik koop dar voor mijn dochter van 3.5 kleding voor 5 jaar of 116. maar vind t ook wel leuk ietsje oversized in de hoop dat ze er 2 jaar mee kan doen ofzo.
Je hebt nu ook van Yuval Zommer kleinere boeken met harde pagina’s en echt prachtige tekeningen. Zelfde serie/stijl als dit prentenboek. Ook niet duur dus leuk als (kraam)cadeautje. Ik heb net deze gekocht:
Na een hele winter in bruintinten gelopen te hebben eindelijk weer eens wat fris en fruitigs voor m’n zoontje. Ik verheug me echt op zongebruinde beentjes in die pyama
(broek en schoenen H&M, pyama Hema)
En dit wordt denk ik het eerste pakje voor de baby (Hema)
Voor (o.a.) Koningsdag, van HEMA.
Maar meteen gekocht toen ik ze vandaag zag, want denk dat deze wel eens snel kunnen gaan.
En nog 2 aankoopjes van C&A
Aahh dat kikkerpakje is echt geweldig!
Ja, hema heeft ieder jaar van die superleuke mousseline pakjes die ideaal zijn bij heel warm weer! Vond de kikkers ook echt te schattig
Hema baby wordt elk seizoen leuker heb ik het idee. Love dat kikkerpakje echt
Ik vind eigenlijk bijna alles leuk bij reserved maar ik heb daar nog nooit besteld omdat het niet super goed scoort op Trustpilot. Heb je daar al eens eerder besteld?
Ja ze zijn echt spot on weer met deze collectie en kleurtjes😍
Reversed heeft echt leuke kleding en het komt bij mij altijd goed op tijd aan. Ook wel eens gewinkeld in hun fysieke winkels over de grens.
Ja hoor enkele keren. Gaat altijd goed, duurt een paar dagen want komt uit polen. Retourneren doe ik daar nooit dus daar kan ik niks over zeggen.
Zag in londen een hele grote winkel van ze dus is gewoon een soort c&a van Polen ofzo?