@Broodrooster @Croky Ah wat goed, dan ga ik daar binnenkort ook echt even bestellen, ik zie daar altijd zoveel leuks!
Het duurt nog even voor mijn meisje jarig is, maar ik heb nu alvast een jaarring met figuurtjes gekocht. Lijkt me zo leuk om de dag te starten met kaarsjes, zonder dat er meteen een taartje nodig is. (Al weet ik dat je kaarsjes ook in een boterham of banaan kan steken ).
Nou dit zou een jongetje toch geweldig kunnen staan
Wie zegt dat dan? Mijn ene zoontje draagt heel veel roze maar ik hoor er echt nooit iets over? Vind het echt stom als mensen dat zeggen.
Is ook een speculatie van mij maar ik verwacht wel dat misschien een opa of oma er iets over zegt.
Kei leuk setje juist! Doe mijn zoontje (9 wkn) heel vaak roze aan want ik hou van alles dat roze is Kan mij wat bommen.
Mijn dochtertje wordt bijna altijd jongen genoemd als ze ook maar iets blauws aan heeft (en dat is vaak, haha).
Is echt stom toch. Ik bedoel het maakt niet zoveel uit of het een jongetje of meisje is, maar puur op kleur je beslissing baseren…
Hier ook haha. Ik heb bijv een blauw vestje van dilling.
Toen kreeg ik laatst de vraag of ik een oudere zoon had. Zo’n random vraag en het antwoord was nee. Toen vroeg die vrouw waarom ik dan blauw VOOR EEN MEISJE kocht. Haha wtf waar maak je je druk om😂
Ja, zo ouderwets.
Ik heb dat met panterprint bij m’n zoontje, toen hij echt een baby was kreeg ik daar ook opmerkingen over. Het is godverdomme 2025, doe normaal.
Die memo heeft de Wibra ook nog niet gehad. Ik kocht er laatst basic zwarte en grijze babyleggings en die stonden op de bon als meisjesleggings
Ik word stiekem ook altijd pissig als iemand op vinted zegt dat het voor meisjes of jongens is. Dan knap ik sowieso al af op die verkoper.
Ik wilde laatst bij hema een roze shirt kopen voor mijn zoontje, maar alles in die kleur was dus ook meteen cropped? Vond ik ook stom.
Sowieso cropped kleding voor kinderen? Mijn peuter draagt gewoon overal een hemd onder en ze laat dr navel nu al aan iedereen zien.
En ook ik heb in m’n cropped tops vaak een koude buik. Ik wil dat mijn kind gewoon comfortabel is in dr kleding.
Ik krijg de groene en donkerbruine kleding van mijn dochter ook moeilijk verkocht op vinted. gewoon ‘unisex’ babykleding van de Hema en H&M bijvoorbeeld. Als ik bij het kiezen van de categorie op ‘jongens’ klik, verkoop ik het wel.
Ik doe dit dus wel omdat het dan gek genoeg wel beter verkoopt