Ik zet de unisex dingen ook vaak onder jongenskleding zodat die kopers ook in mijn kledingkast komen.
Maar het is gewoon heel jammer dat je op vinted in de eerste instantie al moet kiezen tussen jongens en meisjes. Zelfs bij rompers?!
Ik zet de unisex dingen ook vaak onder jongenskleding zodat die kopers ook in mijn kledingkast komen.
Maar het is gewoon heel jammer dat je op vinted in de eerste instantie al moet kiezen tussen jongens en meisjes. Zelfs bij rompers?!
Ik mis ook de optie neutraal op vinted?? Zou zoveel chiller zijn, nu filter ik op alles maar dan moet ik ook door jurkjes en ruches scrollen, echt irritant.
Meisjeskleren zijn vaak kleiner, korter en smaller gesneden. Blijkbaar is het belangrijk om hun vrouwelijke vormen al op peuterleeftijd al te benadrukken
Ik heb deze gekocht voor m’n dochter, mezelf en m’n man! Zin om de show te stelen tijdens Koningsdag en het EK
Haha nooooo!! Misschien kan je bij alles zetten leuk voor jongens en meisjes haha.
Maar ja zo suf als je inderdaad een categorie zoekt het of meisjes of jongens is. Joeeee vinted stoppen ermee graag! Zou beter zijn als ze het als optionele filter zouden doen, net als bijv. materiaal.
Ook irritant dat alle meisjes leggings flared zijn. Vind dat dan weer een beetje raar staan bij mijn zoontje.
Sowieso vind ik flared leggings meestal irritant, want te lang en niet fatsoenlijk om kunnen slaan #firstworldproblems
Ja, ik vind ze wel leuk staan maar ik koop ze eigenlijk niet meer omdat ze maar héél kort goed zitten. Te lang is niet handig en te kort staat debiel, haha. Dan maar gewone leggings, daar doet mijn kind gerust 2 jaar mee.
Love roze bij jongens!
Lekker zo vaak mogelijk express aandoen naar de bekrompen opa’s en oma’s dan wennen ze er vanzelf aan (of niet🤷♀️)
Laatst dacht iemand ook dat mijn dochter een jongen is omdat ze een blauwe speen heeft 🫠
Ik was laatst heel even in Gouda en kwam daar een tweedehands kinderkleding- en speelgoedwinkel tegen. Echt heel leuk, helaas had ik maar vijf minuten tijd, maar wel dit truitje gekocht voor mijn kattenminnende kind. In 92/98, dus voor komend najaar denk ik (groeispurten daargelaten).
Echt superleuk!!
M’n beste vondst so far
Vind dit model jurkje ideaal, kan meerdere maten mee met die grote armsgaten
Maat 24?
Maanden
Het was even zoeken naar de passende maten bij Franse merken.
Maar m’n zeven maanden oude baby met een Nederlandse Hema maat 74 gaat in de meeste Franse en Spaanse merken in een maat 18 maand, soms in een maat 24 maand.
Vind losse fladderige jurkjes en blouses ook heel leuk, strakke broekjes, boxpakjes of truitjes durf ik niet zo snel aan met zulke merken. Dan zal het denk ik uit proportie zijn.
Au pareil du meme is ook heel leuk en dat valt qua maat gewoon zoals hier (dus 74 daar is net als 74 hier).
La Redoute heeft ook hele leuke dingen maar valt idd klein, dus maatje groter, maar dan is het gewoon goed.
Heb een p98 kind, maar deze merken draagt ze al van baby af aan en die passen mooi. Dus daar kun je ook nog op zoeken.