Hi! Heb je deze onlangs gekocht in de winkel? Kon em niet vinden in Groningen, en online staat dat ie niet beschikbaar is.
Ik heb hem in de winkel gekocht inderdaad! Ik ging op vrijdag (1,5 week geleden) en toen was hij uitverkocht. Maar toen zei een verkoopmedewerkster dat hij die zaterdag weer aangevuld zou worden en ben toen eind van de ochtend gaan kijken en toen was hij echt net weer binnengekomen (buurt van Rotterdam).
Dus misschien even vragen?
Kwaliteit is trouwens niet geweldig. Maarja voor 30 euro had ik er ook niet veel van verwacht en kind vind hem wel heel leuk! Ik zag dat je online bij de Lidl ook eentje hebt maar die is 50 volgens mij.
Waar is dat prachtige okergele pakje van?
Geen idee ik heb het besteld via Vinted en daar staat ‘merkloos’. Als het bezorgd is, laat ik het weten!
Oh thanks! Echt een goeie vondst.
En @Karl_Lagerfeld door jouw laatste jurk ineens een realisatiemoment hier dat m’n dochter niet meer in Zara baby past en zij altijd m’n enige dochter zal blijven
Ik werd altijd zo gelukkig van zulke jurken haha, echt afsluiting van een fase
Waar is dat bovenste giletje van? Vind hem erg leuk!
Nee moet nu echt echt echt naar 122 helaas. Lange benen ook. (mocht dat nou wel of niet in dit topic )
En @Lueur, zo te zien is dit een setje van Zeeman! Had mijn dochter vorige zomer. Stond zo leuk!
Ah dat vermoedde ik al aan het kaartje te zien! Thanks.
Same here, en in die maten is zara veel minder leuk.
Mee eens. Veel minder leuk !
Hou eens op met al die leuke meisjes kleding, ik kan met moeite leuke dingen voor mijn 1 jarig jongetje vinden
Jongenskleding is qua aanbod echt zo veel minder leuk / en aanbod zo veel kleiner
Die leeftijd gaat nog wel, dan heb je nog wel keus qua verschillende stijlen. Maat 128 wordt het echt schraal.