Deze Dino’s via marktplaats gekocht!
Wat zijn de verzendkosten uit au?
Weet iemand hier misschien welke maat een pasgeboren tweeling gemiddeld heeft? Ik heb een verzoek om geboortepakjes te maken en zit te denken aan jumpsuitjes in 48.
O lastig. Dat kan zo verschillend zijn. Ik zou zelf eerder te groot gaan zitten dan te klein.
Maar misschien weet diegene zelf wat de schatting is? Die vervolgens weer kan afwijken natuurlijk.
48 is volgens mij geen ‘officiële’ maat, het zijn steeds stapjes van 6, 44/50/56 etc.
Zou gewoon maat 50 maken
Ja en dan misschien zonder voetjes eraan zodat het omgeslagen kan worden?
Ja zou sowieso zonder voetjes doen! Ik heb zelf nooit iets met voetjes gekocht, trouwens sowieso geen boxpakjes want mijn dunne baby’s stond dat niet altijd broekje en (overslag)shirtje.
Als het echt het geboortepakje moet zijn zou ik 44 doen, er zijn maar weinig eenlingen voor wie 50 bij de geboorte al echt te klein is, dus die kans lijkt me bij een tweeling nagenoeg nul.
En als ze helemaal verdwijnen in hun geboortepakje is dat ook niet leuk lijkt me, dan liever dat ze het maar kort aankunnen.
@ lijnewiets. Ik weet dat na 44 maat 50 komt maar ik kan mijn 50 patroon iets verkleinen naar ongeveer iets er tussenin en las ook ergens dat 50 vaak nog te groot is maar ja net wat je zegt het is natuurlijk verschillend en ligt er aan of ze dichtbij de uitgerekende datum geboren worden. @Vloeistof en @Beervis nee geen voetjes. @Merel ja, ik vind het ook wel leuker als het een beetje past i.p.v dat ze er in verzuipen. Misschien dan toch een 44 en de boordjes verlengen zodat die eerst omgeslagen kunnen worden. Bedankt voor de antwoorden😊
Ja is ook zo hoor, mijn meiden (geen tweeling hoor) waren 2800 gram en hun geboortepakjes waren maat 50. Wel van een merk dat bekend staat om smalle kleding (dragen ze nu nog )
11 euro
Echt??? Wat weinig joh, wij altijd moeilijk doen met wachten tot mijn schoonouders komen, nooit gedacht aan gewoon bestellen.
Ik heb er trouwens nog een paar die ik wil verkopen, als iemand daar interesse in heeft. Ik denk maat 12-18 maanden, maar ik moet even kijken.
Laten we alleen bestellen uit australie niet normaliseren…
2.50 bij de kringloop, handgemaakte poppenkleertjes die bijna perfect passen voor de paola reina pop. Hoop dat ze een wasbeurt overleven
1.50
Deze twee vond ik al eerder bij de kringloop:
En nu ik toch tweedehands aan het uploaden ben:
Clothingloop (2 shirts, 2 korte broeken en een jumpsuit. Shirts zijn naar mijn smaak wel heel meisjesachtig en roze maar alles dat ze op de opvang draagt wordt verpest door bellenblaas dus prima voor daar).
Vinted, legging + trui zijn voor de opvangtas en de rest voor deze zomer.
Is het een eeneïige of een tweeeïge tweeling?
Dat weet ik( nog) niet, het is een verzoek van de vriendin van iemand waar ik regelmatig kinderkleertjes voor maak. Weet alleen dat het 2 meisjes zijn
die flessenborstel kan je linea recta in de prullenbak gooien, wat een treurnis dat ding