Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Ooh ik heb m wel eens eerder gehad (voor een logee met baby) en toen vond ik hem wel prima. Mocht het niks zijn, heb ik zo een andere.

3 likes

Ah ja hij is voor max een week prima en dan gaat ie kapot hier, meerdere keren :frowning:

Ahh oke. Een 1-eiige wordt vaker & eerder gehaald dan een 2-eiige, die gaan maatje 44 zeker passen. Bij 2-eiig kunnen het ook zomaar 2 ‘volgroeide’ baby’s zijn. Denk eigenlijk dat als jij maat 48 kunt maken, je dan helemaal goed zit! (Tenzij het idd echt geboortepakjes moeten zijn, dan zou ik even informeren naar het soort tweeling).

1 like

Haha, dacht al waarom wil ze dat weten maar goede info, dit wist ik niet. Ga zeker even informeren voordat ik het maak, bedankt!

4 likes

Hier hield die hrt welgeteld 3 flesjes vol​:joy::joy::joy:

1 like

Oh ik vind die nou juist heel fijn. Ik doe er gewoon lang mee en heb een hekel aan de flessen borstels met die stukjes spons eraan die afbrokkelen en dan overal in je flessen mini stukjes spons achterlaten.

Heb je een linkje van dat brandweershirt? Ik zoek echt met mn neus geloof ik

https://www.lindex.com/nl/p/3005428-1230-beige-t-shirt?hl=en (via google lens makkelijk te vinden)

2 likes

Wat leuk, die shirtjes van lindex! Heb daar zelf nog nooit iets van besteld. Kun je misschien iets zeggen over de kwaliteit, en dan met name hoe die plaatjes er uitzien na 10 keer wassen? Blijven die mooi?

(Of is dit voor jou ook de eerste keer dat je daar wat besteld hebt?) :slight_smile:

2 likes

Bedankt voor je antwoord! Zit inderdaad al op Zalando te kijken! Mijn zoontje zou die t-shirtjes met graafmachines en brandweerauto’s helemaal geweldig vinden! :smile:

5 likes

Je vraagt het niet aan mij, maar Lindex kinderkleding is echt prima kwaliteit. Blijft bij ons veel mooier dan H&M, Zara etc.

1 like

Ik vind de prints van lindex ook altijd heel mooi blijven! Wel binnenstebuiten wassen. Hier gaan ze zelfs in de droger en dat gaat prima

1 like

15 likes

Tandenborstelhouder, zeepdispenser en badmat om de kinderbadkamer wat gezelliger te maken. Alles Zara home.

3 likes

Alles van de Wibra. Foto 1 voor de peuter en foto 2 voor de baby.

17 likes

Niet de meest vrolijke items, maar staat wel cute. Allemaal Zara!

5 likes

Dankjewel! Ik vergeet het bestaan van google lens altijd, en met de gewone zoekfunctie kwam alleen die andere variant naar boven

Voor mijn peuter die groeit als kool :face_with_spiral_eyes:
Ik ging haar voeten meten (standaard elke 3 maanden) —> alle schoenen te klein :astonished:

Verder flink ingeslagen voor het voorjaar/zomer

H&M shirt en rokje, ga het wel los combineren

Next

Name it

Zara broek met leuke achterkant

Vinted

En rompers zijn nu met korting bij Hema! Tip
(ik vind ze (specifiek deze) wel weer van enigszins slechte kwaliteit, net als vorig jaar. De stof is dun en ik denk dat aan het einde van de zomer alle rompers stuk zijn rondom te knoopjes. Maar pasvorm is perfect voor mijn kind, dus tóch maar weer gekocht)

14 likes

12 shirts via Vinted. Klaar voor de zomer voor m’n zoon, broeken kunnen van m’n dochter naar hem. Had daar al rekening mee gehouden toen ik ze kocht.

Nu voor m’n dochter door een paar shirts en dan is zij eigenlijk ook wel klaar.

8 likes

Dit ding vd ikea.

Trapje, ook ikea.

6 likes