Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Hier ook eigenlijk wel een beetje.

Ik vind het, om heel eerlijk te zijn, voor het mooie ook allemaal net iets te klein en priegelig.

Maarrrr, esthetisch wel top.

Echt van die dingen waarvan ik dacht dat ik het nooit zou kopen, maar nu verheug ik me vooral op het gezichtje van mn kleine cars fan :heart:

7 likes

Zara sale.
Voor oudste, en ja ze is groot blink-182 fan :grin:

Voor jongste op de groei gekocht:

8 likes

Zara sale. Enkele 1/2 setjes voor nu erbij en de rest op de groei gekocht

6 likes

Zara sale

4 likes

Kastje via Etsy

18 likes

Ik had vanochtend ook een zara sale bestelling maar geen bevestiging dus ik hoop dat het goed gaat haha.

Edit: oh hij staat dus niet in mijn mail en account terwijl ik een bevestiging zag… jammer. Nu is een deel op. Wilde heel graag een trui met hondjes maar die is op :sob:. En ook de levering staat nu een week later

Dit is het nu geworden:

1 like

Ook bij de Zara geshopt:

En nog wat bij Prenatal:

3 likes

Alvast voor de zomer wat gekocht in de zara sale

12 likes

7 likes

Wow is die Zara sale zo goed joh?

Echt veel dingen die ik bij ‘mijn favorieten’ heb staan zijn 40/50% korting!

Voor zoon en dochter alvast ook dingen voor de zomer een maat groter.

9 likes

Twee jassen en verder al wat zomerkleding

5 likes

Ik heb - vind ik zelf - echt de meest schattige vans ooit voor m’n baby (nog 1 week haha) gekocht

37 likes

Vind ik ook :heart_eyes:

1 like

Ik ben echt nog in de ontkenning dat mijn baby over twee weken officieel geen baby meer is :sob:

3 likes

Geen 70% ofzo maar vind het kwalitatief wel echt de beste en leukste kinderkleding voor dit geld

10 likes

Valt zara nu idd zo klein als ik in mn hoofd heb? Heb er nog nooit iets besteld en twijfel welke maat: nu maat nét maat 80, dus als maat 86 bestel dan zit ik goed? Kan het dan ook voor de zomer?

1 like