Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Mijn dochter was goed geslaagd op de vrijmarkt, veel poppenspulletjes en hele nette skeelers waar we naar op zoek waren!

8 likes

Haha, of je zou maar net een gepersonaliseerde vinden met dezelfde naam🤣

Ik kocht vorig jaar een boek waar een handtekening in was gezet van de schrijver, het was gericht aan xx wat toevallig mijn achternaam is dus die vond ik wel grappig.

Superleuk deze vrijmarkt koopjes, ik ga straks ook een foto maken!

3 likes

Eerste babyaankoop, bij Next 🥹 Weten sinds vrijdag dat het een jongetje wordt. Nu even dit topic doorspitten naar meer leuke merkjes!

En dit via Vinted besteld.

28 likes

Mijn aankopen van gister! Bij elkaar €5, echt heel blij mee! Kind is ook helemaal blij met het muziekboek, hebben zelf 2 andere en worden elke dag wel een keer gelezen

16 likes

Ik heb die andere letterdoos van een collega gekregen (denk een oudere versie) en mijn dochter vind het erg leuk om mee te spelen.

Wij hebben beide kinderen (van ruim 3 en 5) beide 5 euro budget gegeven die ze naar eigen inzicht mochten besteden. Enige uitzondering was eten/snoep.

Ik moet zeggen dat het best goed ging. Ze hebben leuke spullen uitgezocht en zelfs ‘onderhandeld’. Daarna was er eigenlijk geen gezeur meer want het was duidelijk dat het geld op was.

6 likes

Wat een mooie buit!

@ iedereen, ik kreeg trouwens als tip om op de vrijmarkt ‘s ochtends vroeg zónder kinderen te gaan. Dan kun je mooi goedkope cadeautjes scoren voor 5 december.

5 likes

Hier was de grote klapper deze playmobil brandweerwagen.
Verder nog een paw patrol pyjama, een regenjasje en een boekje van stinkhond.

14 likes

En dan maar hopen dat je kinderen op 5 december nog steeds van dezelfde dingen houden :joy:

1 like

Hier ging dit toevallig zo omdat opa ze 5 euro gaf. Ik vond het heel leuk dat ze op die manier zelf de regie hadden, ze moesten van mij ook zelf vragen hoeveel iets kost en het geld geven etc, spannennnnnd

Mijn dochter heeft een buit verzameld die uitsluitend uit knalroze dingen bestaat :joy: Een roze paard :two_hearts:, een roze uilenknuffel :two_hearts:, roze haarelastiekjes :two_hearts:, een roze kralenset :two_hearts: en een pop met een roze jurk en schoenen :two_hearts:

16 likes

Mijn zoontje deed ook een poging tot onderhandelen gisteren. En met poging bedoel ik dat hij heel zelfverzekerd ‘2 euro’ riep nadat de verkoopster zei dat het 1 euro kostte :joy:.

26 likes

Erggg goed geslaagd. O.a. vans in opvolgende maatjes a 2/3eu per paar. 2x feetje pyjama, spijkerbroekje, funky flavours shirtje 50ct, zak duplo, puzzels, bijna nieuwe teva’s, cute pakje voor de baby van Quapi, en voor mezelf 2 jurkjes. Sinds ik een kind heb vind ik vrijmarkten weer superleuk! Dus plan dan een weekendje Nederland als het weer Koningdag is. Ook een stapel pokemon kaarten voor mn neefjes die zullen er vast blij mee zijn! Ik was in Dordrecht.

19 likes

Woooow die carnaval der dier voor €5😮
Die serie is zo mooi he!

Mijn score, alles samen voor €9

bij de boekjes moet er nog een van dick bruna bij, maar die lag in de slaapkamer terwijl mn dochter sliep.

Het houten huisje had veel veel random/beschadigde houten figuren erin. Dus ik ga hem opknappen en zelf houten peg dolls ervoor maken met boerderijdieren.

Moet zeggen dat er wel heel veel troep was, goedkope kleding van zeeman, primark & wibra enzo. En het speelgoed was vaak echt heel erg beschadigd. Zou volgend jaar ook vroeg gaan en dan lekker de rest van de dag elders genieten.

4 likes

Scapino

6 likes

Ik woon in het buitenland en was nu toevallig met Koningsdag in NL zonder kind. Was inderdaad om 09:00 al op de vrijmarkt en heb heerlijk rustig leuke dingetjes kunnen uitzoeken. Geen speelgoed, maar dingen om hem te helpen met zijn Nederlandse taalontwikkeling (die letterdozen van Zwijsen en natuurlijk weer wat boekjes).

Echt een heerlijk ochtendje !

7 likes

Jumpsuit van Molo en super zacht broekje van Wheat (allebei via Zalando Lounge).

Molo is trouwens een aanrader voor degenen die op zoek zijn naar wat kleurrijkere kleding voor kinderen!

8 likes

Allemaal Zara

13 likes

Geblokte mousseline blouseje is van HEMA, andere twee shirtjes H&M

8 likes

MP vondst, kon het niet laten.
Voor mijn Mickey Mouse fan :smiling_face_with_three_hearts:

P.S. vrijdag t/m zondag weer 20% korting op Dilling. Ik ga voor een nieuwe pyjama van wol/zijde

11 likes

9 likes

Die bovenste broekjes krimpen enorm. Ik heb ze retour gedaan.

3 likes