Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Ik heb ze net gewassen en heb er niets raars aan gemerkt. H&M toch?

Wat een leuke aankoop die duplo😍

Ik ga even een wolzijde pyamaatjes scoren van dilling. Heb nu 1 (te kleine) merinowol en 1 wolzijde en merk dat ik die laatste toch echt veel fijner vind met warm weer.

Waar ik ik zeg bedoel ik dua voor mn kind😆

2 likes

Ja, ik heb ook altijd wol voor de herfst/winter en wol-zijde voor de lente en zomer. Komt vaak ook precies goed uit met de wissel naar de volgende maat, dus hoef niet dubbel te kopen.

2 likes

Ik had ze vorig jaar ook en die bleven de hele zomer goed, maar dat zegt natuurlijk niet veel. We gaan het zien, heb tot nu toe nog nooit ervaringen met krimpen gehad.

3 likes

Mijn kind heeft haar nieuwe UV pak aan en die staat haar zo waanzinnig leuk :star_struck: Met een hoge hals dus minder kans op verbrande nekjes.

En omdat we veel op het strand zijn ook deze met knalkoraal kleurig broekje

15 likes

Hoe valt dat pakje van Arket? Wijd of niet?
Ik zit ook al een tijdje met deze in mn hoofd, en nu ik m weer bij jou zie ga ik m denk ik toch ook bestellen :sweat_smile:

2 likes

Hij zit bij mijn dochter perfect maar zij is wel wat steviger dan gemiddeld. Dus zou niet durven zeggen of die wel/niet wijd is.

1 like

Thnx, hier heb ik wel wat aan!

1 like

Ohh waar is die aardbei van ?

1 like

Framboos, van Hema!

2 likes

17461917580267255082149480899448

Met mn meisje van 1…1 vet veel zin in :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

@huismus ik heb normaal nooit problemen met de hm. Maar deze broekjes met bijpassende shirtjes waren flink gekrompen. En dan was ik op 30 ipv 40 en niet in de droger… geen idee.

5 likes

Ja, beter dan dat kun je het niet wassen. Misschien goedkopere stof dit jaar of een slechte batch. Zonde iig. Mag je dat dan gewoon onder soort van garantie retourneren?

1 like

Ja heel makkelijk gelukkig.

2 likes

Volgens mij laten ze kinderen onder de 4 jaar niet toe. Adviesleeftijd is ook vanaf 6.

2 likes

Bedoelt ze niet 11? :grimacing:

3 likes

Vroeger was ik megafan van barbapapa, dus toen ik zwanger was besloot ik de barbapapa boekencollectie te verzamelen. Vandaag kwam ik in de kringloop vond ik er 3!!! Waarvan ik er 2 nog niet had en 1 een niet-hardcover versie vervangt (waar ik al niet zo blij mee meer was). Ik kon echt mn geluk niet op, ben er ZO blij mee.

Nog 2 boekjes en dan is zou de collectie ein-de-lijk compleet zijn. Het begon zo leuk, maar ben inmiddels bijna 2 jaar, tientallen kringlopen, vinted zoekacties en markplaatsadvertenties verder op zoek naar 10 boekjes ook🥲

Verder een leuk vormen en kleuren leer setje voor als ze iets ouder is een een puzzel van de hema.

29 likes

Bedenk nu dat vorige post misschien meer voor het kringlooptopic was, dus mn aanvullende non kringloop aankopen.

Deze maar dan via vinted

Leertoren

Dilling; kan ik de rest van het jaar weer door

1 like

Dit mooie poppenhuis via marktplaats 🥹 10 euro, echt bizar

40 likes

Oja ik zie het nu, weet niet wat er mis is gegaan met typen😐 maar mn dochter is bijna 6 dus komt vast goed.