Als ik 2x een hartje kon geven, zou ik het doen. Deze is echt heel tof
Lucky birthday girl!
Deze raamfolie van de HEMA. Al heel fijn tegen inkijk maar ben benieuwd of het ook helpt tegen de warmte.
Is dit in een kinderkamer? Heb je zo’n groot deel afgeplakt vanwege zoveel inkijk? Vind het altijd een beetje zonde van het raam dus oprechte interesse haha.
Haha ja kinderkamer! Vooral voor de warmte maar vind de inkijk ook wel mooi meegenomen. Dit is iets minder dan 1/3 van het raam
Dit pakje had ik ook voor mijn toen newborn en dezelfde voor mijn peuter. Super cute, zo mooi en lekker zacht, ze kunnen die ook lang aan omdat het stretchy is.
Door jouw post heb ik deze ook gelijk gekocht.
En:
Door allerlei kortingen heb ik nu €2 betaald voor 9 paar sokken.
Beste sokken ever ![]()
Niet meer vind ik!
Ik heb de oude van 6 jaar geleden en nieuwe van nu.
De elastieke band bovenaan is veel minder strak.
O bah hebben ze ze aangepast ![]()
Mijn (positieve) ervaring is inderdaad ook van 3 jaar terug.
Het verbaasde me al dat iedereen altijd zo enthousiast is over deze sokken want bij ons zakken ze altijd af
We moesten ook al heel snel naar een grotere maat, maat 6-12 maanden past nu al niet meer goed en mijn zoontje is pas 7 maanden.
Ik vind ze ook niet chill haha. Ik vind die van de h&m wel heel fijn!
Ja voor mijn gevoel tipte ‘vroeger’ echt iedereen de Bambino sokjes van de Kruidvat. Maar Kruidvat dacht, net als bij de luiers, blijkbaar: Let’s change a winning team!
Ja hahahah zo herkenbaar. Iedereen tipte dit en was echt zo’n miskoop. Die van h&m of arket zijn wel fijn