Weet jij of de wol/zijde van Dilling net zo groot valt als de wol? M’n baby zit nu tegen maat 80 aan maar past nog steeds in 68 van Dilling haha.
In mijn ervaring wel. Ik koop alles van hun op maat, dan valt het altijd in het begin iets ruim en kan het daarna nog lang mee.
Ik weet niet wat het is met die pasvorm van hun maar er is iets magisch aan. Ik denk dat het ontworpen is zodat er het heel erg meerekt. Mijn kind draagt hun katoenen onderbroeken maat 86 nog steeds heel graag, ze heeft nu maat 110/116 hahaha.
Deze badcape van Bobbé (zonder personalisering). We hebben er al een maar dit is zo gemakkelijk, dus nu nog eentje besteld met 20% korting.
Wat @sashiko zegt; ja die maatvoering is hetzelfde.
Vind alleen de wolletjes met zo’n ribje erin, wat moellijker rekbaar en dus niet zo lang meegaan.
Ik ga ook van 74 (80 van de ribjes) naar 86. Die is dan nu vrij groot, maar prima als pyamaatjes in de zomer en dan hopelijk heel 92 nog mee haha.
Shirt voor zijn verjaardag. Hij wilde dit jaar bloemen als thema.
En nog wat korte broeken want een groot deel van vorig jaar past niet meer.
Alles van Next.
Gelukkig hebben we genoeg bergruimte, heb deze namelijk op de groei gekocht, want hij was in de aanbieding. Komt dan met kerst onder de kerstboom!
Leuk! M’n dochtertje van 3 heeft toevallig van de week twee keer dat spelletje bij oma gedaan, vond ze hee leuk!
Welke maat is de zwarte trui?
Maat 86
Hij zit ook hier perfect
Dank nog voor je pasvorm-review!