Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Als ik 2x een hartje kon geven, zou ik het doen. Deze is echt heel tof :star_struck: Lucky birthday girl!

Jeans en jack

4 likes

Deze raamfolie van de HEMA. Al heel fijn tegen inkijk maar ben benieuwd of het ook helpt tegen de warmte.

28 likes

Is dit in een kinderkamer? Heb je zo’n groot deel afgeplakt vanwege zoveel inkijk? Vind het altijd een beetje zonde van het raam dus oprechte interesse haha.

1 like

Haha ja kinderkamer! Vooral voor de warmte maar vind de inkijk ook wel mooi meegenomen. Dit is iets minder dan 1/3 van het raam

1 like

Alvast voor de baby (minus het mutsje).

18 likes

Dit pakje had ik ook voor mijn toen newborn en dezelfde voor mijn peuter. Super cute, zo mooi en lekker zacht, ze kunnen die ook lang aan omdat het stretchy is.

1 like

Door jouw post heb ik deze ook gelijk gekocht.

En:

Door allerlei kortingen heb ik nu €2 betaald voor 9 paar sokken.

4 likes

Beste sokken ever :raised_hands:t3:

2 likes

Niet meer vind ik!
Ik heb de oude van 6 jaar geleden en nieuwe van nu.
De elastieke band bovenaan is veel minder strak.

3 likes

O bah hebben ze ze aangepast :cry:
Mijn (positieve) ervaring is inderdaad ook van 3 jaar terug.

2 likes

Het verbaasde me al dat iedereen altijd zo enthousiast is over deze sokken want bij ons zakken ze altijd af :sweat_smile: We moesten ook al heel snel naar een grotere maat, maat 6-12 maanden past nu al niet meer goed en mijn zoontje is pas 7 maanden.

4 likes

Ik vind ze ook niet chill haha. Ik vind die van de h&m wel heel fijn!

2 likes

Ja voor mijn gevoel tipte ‘vroeger’ echt iedereen de Bambino sokjes van de Kruidvat. Maar Kruidvat dacht, net als bij de luiers, blijkbaar: Let’s change a winning team!

4 likes

Ja hahahah zo herkenbaar. Iedereen tipte dit en was echt zo’n miskoop. Die van h&m of arket zijn wel fijn

3 likes

5 likes

Omdat het camping seizoen er weer aankomt en ze allebei een groeispurt hebben gehad.

10 likes

Voor de peuter:

Voor de kleuter:

Alles hema.

6 likes

Dij durlinger 2e paar 50% korting.

13 likes

Heupdrager van Wildride
Geen echte aankoop maar gehuurd via Tiny library. Ben heel benieuwd. Ben wel bang dat het alsnog zwaar is omdat het gewicht aan één kant hangt maar mijn kind wil buiten best wel veel getild worden. Dus voor de vakantie (/vliegveld) hoop ik dat het fijn is.

1 like