Voor kleine stukjes ideaal!
Waar kijk ik naar? Ik denk iets van een draagdoek door je omschrijving maar door het plaatje dacht ik in eerste instantie iets van een tent ![]()
Goed dat je deze hebt gehuurd! Ik heb em ooit gekocht en welgeteld 1 keer gebruikt, vond het echt vreselijk oncomfortabel. Na een paar minuten deed het al pijn aan mijn nek en sowieso sneed die band ook erg in mijn nek.
Ben benieuwd hoe het jou gaat bevallen!
Ik heb een andere waarvan je de band die om je schouder zit heel wijd kunt doen, de Minimonkey geloof ik, dat zit veel fijner denk ik. Soms had ik dat niet goed gedaan en deed het inderdaad veel pijn, maar even rechttrekken en het is weer goed. Heb een citytrip ermee gedaan toen m’n kind 1.5 was, was echt top. Wel letten op je houding, dus niet scheef gaan lopen.
Oh haha had het erbij moeten zetten. Maar het is een heupdrager.
@Lilo ja daar ben ik ook bang voor. Heb wel ervaring met een mini monkey en dat is hetzelfde idee. Maar dat tillen vind ik ook zo zwaar worden soms.
Ik heb ook een Wild Ride, en vind m op zich best fijn voor korte momenten. Hij is lekker klein in je tas, gaat snel om en je hebt HUP je kind erin.
Nooit lang kunnen testen, omdat mijn kind er altijd weer binnen 5 min uit wil (ligt meer aan het kind dan aan de drager denk ik).
En ik weet dat je helemaaaaal niet om advies aan het vragen bent, maar mocht de Wild Ride toch niks zijn, dan kan ik je ook nog een heupriem aanraden. Ik heb er een van Hippychick. Het is een soort blok wat je om je middel draagt en waar je kindje op zit. Ik vond het ideaal voor de “ik wil tillen - nee lopen - nee tillen” momenten. Je kan er geen lange wandeling mee maken, maar voor een tochtje stad/vliegveld heel fijn ter ondersteuning. Ik nam m ook vaak mee naar het winkelcentrum of afspraken waarbij ik veel moest wachten en staan (en dus tillen). En ik droeg m ook veel in huis haha ![]()
Zo’n heupriem lijkt me ideaal in de wachtrij van een pretpark!
Ja hier ook een minimonky nav het forum haha! Veel mee gelopen op het vliegveld deze winter en ook in het dorp gebruik ik hem veel als ik met de bakfiets ga.
Ik heb er zo een gehad van Deryan, en ik vond het wel heel fijn. Het is een draagzak en zo’n heupding in een.
Hij was bij mij alleen te groot eigenlijk, waardoor die heel erg ging trekken en juist voor rug- en heuppijn zorgde. Maar als je wat groter bent dan 1.60 (ik zou zeggen vanaf 1.65) dan is dat een hele goede optie voor een schappelijke prijs.
Hier volgt een niet aesthetic aankoop jongens. Mijn zoontje moest nieuwe schoenen en hij mocht zelf kiezen. Hij is 2.5. Hij rende meteen naar dit paar toe en hoewel ik zelf iets anders in gedachten had, wilde hij echt deze. En het belangrijkste is dat hij ze leuk vindt en met plezier draagt. Dus blije jongen, blije mama.
Ahhh wat jammer nou, ze hebben je maat niet.
Ja, dat had ik inderdaad kunnen doen. Maar ik wil vooral dat hij blij is met zn schoenen. Ik kon vroeger ook super blij zijn met zoiets.
Fijn dat hij er zo blij mee is! Vroeger dacht ik ook altijd dat ik mijn kinderen alleen maar ‘mooie’ dingen aan zou doen, maar ik vond het heel kut als mijn eigen ouders kritiek hadden op mijn keuzes (zo voelde het iig). Dus nu heeft mijn dochter Elsa schoenen en mijn zoontje een prinsessenjurk.
Cool!