Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Had deze set vandaag voor 5,99 gekocht bij trekpleister.

Vind washimals zelf altijd wel een fijne activiteit waar ze lang mee bezig is, het wassen van die beesten verplaats ik dan naar de avond onder de douche. Dan is ze daar ook weer even mee bezig.

22 likes

welk merk is dit? SUPER cute!

4 likes

Wat een goede tip! Ik ga ook even bij Trekpleister kijken. Hopelijk hebben ze het hier ook.

3 likes

Van een hele leuke outlet om de hoek en helemaal content dat ik er zo meerdere setjes mee kan maken

En van de h&m de allerzachtste rompers (adorable collectie) en wat sale:

2 likes

Ah @Sartrix haar kleding is echt top hé. Mijn dochter is nog zo blij met haar hondenjurkje. Moest aan op de schoolfoto :smiley:

1 like

Ja haar kleding is favoriet hier in huis! Zodra er weer iets in de kast ligt moet het aan.

2 likes

Nou @Sartrix, nu ik legoprint voorbij zie komen, en hondenjurkje hoor komen, moet ik even weten of ik jouw kleding ergens kan vinden?!

3 likes

@Keroppi en @Chesirecat Jullie laten me blozen, dank voor de complimenten.:pray:

@wompie Ik naai puur hobbymatig voor de kinderen van een groepje vrienden/kennissen tegen een kleine vergoeding. M’n eigen kinderen zijn al “groot”, daar kan ik me helaas niet meer op uitleven maar vind het gewoon ontzettend leuk om te doen. Af en toe heb ik dan stoffen “over” maak er nog iets van en zet het op vinted alhoewel ik daar wat voorzichtig ben om niet geblokkeerd te worden wegens commercieel handelen. Soms maak ik ook wel op verzoek als ik de gewenste stof (nog) in huis heb, dus vragen mag altijd.:blush:

6 likes

Ojaa ik had een superlief giraffenbroekje voor mijn tweede baby waar hij ongeveer al een jaar uitgegroeid is, maar ik kan het echt niet weg doen 🥹

9 likes

Mini rodini.
Was in de sale anders is het me veel te duur

Willen een kinderhoekje maken in onze tuin

Buitenkleed volero

Parasol HEMA

Picknick//speeltafel petit Amelie

BBQ Lidl

Solar luchtballon tuincentrum

Lichtsnoer wehkamp

29 likes

Zó leuk!

6 likes

Ik weet nog niet zeker of ik alles hou voor mijn dochter

4 likes

Hopelijk wordt zonnebrand smeren hiermee wat makkelijker.

1 like

Hoe zijn deze dingen handiger dan een roller? Of smeer je het ook uit hiermee?

Alles van wibra

Van WE, was echt mega afgeprijsd op bol.

16 likes

Ja, je smeert het er meteen mee uit dankzij de spons die er omheen zit. En je vult hem met je eigen zonnebrand.
Ik had zo’n gewone roller, maar dat spul plakt zo ontzettend. Ik vind alleen de zonnebrand van Jetske Ultee fijn, dus dit is dan een handige oplossing. Enige nadeel is dat hij vrij dun aanbrengt (kan ook door de dikte van mijn spul komen), dus dan moet je wat vaker over alle plekken gaan.

1 like

Van marktplaats:

19 likes

12 likes

Die zijn zó leuk! 🥹 Ik baalde altijd dat ze naast de bloemen (oké en de strepen) geen leuke printjes hadden voor jongens. Onthouden voor m’n volgende bestelling!

6 likes