Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Vanaf 1 jaar ging mijn kind er ook echt doelbewust mee ‘gooien’, vanaf toen konden we een beetje gaan overgooien zeg maar (ik bedoel gooien in het ruimste begrip van het woord hoor). Bedoel dat meer. Daarvoor deden ze er bij mij niet zoveel mee.

3 likes

Maxi cosi Emerald 360, bij limango nu €236,94 (incl verz) goedkoopste elders 309. Misschien een tip voor iemand anders die een stoel zoekt. Deze kan van 0m tot 12 jaar.

4 likes

Bedankt voor de tip, wij hebben een ander model met goede korting besteld.

1 like

Gek, ik kan deze helemaal niet vinden op die site?

Het is de eerste die ik zie als ik bij de Maxicosi-actie kijk (wel in de app), dus hij is er nog wel. Heb je wel een account? Dat was eerst wel nodig voor je daar uberhaupt alles kan bekijken.

2 likes

Dit jasje voor de baby. Voor mijn zoontje pas toen hij 1,5 was ofzo ontdekt en daarna altijd zo blij mee geweest. Dus nu voor de baby gelijk in 50-56 gekocht.

15 likes

Partij gezellige sokken in nieuwe maat. Want niks past meer :sweat_smile: (H&M)

8 likes

Voor hoeveel kinderen is dit? :grimacing:

11 likes

:sweat_smile: 1
Vind het fijn om veel sokken te hebben want die dingen raken hier altijd kwijt of zitten in de was. Heb ook altijd sokken in mn tas want mijn kind wil geen zand aan dr voeten (:expressionless:) dus als ze open schoenen aan heeft en we stuiten op zand dan is het “heb je sokken bij je?”

En voor op de opvang, ook slaapt ze vaak met sokken (wil ze zelf), en ik wil wat te kiezen hebben :sweat_smile:

Maar ik geef toe dat dit er wel veel zijn. Misschien iets te trigger happy besteld.

6 likes

Ja hier ook enorme fan van de kinderkleding van Arket, ben o.a. echt fan van die gestreepte longsleeves omdat die mouwen zo lekker recht/wijd zijn, en superleuke kleurencombinaties. Het valt alleen wel echt heel groot vind ik, mijn zoontje is nu uit 86 aan het groeien maar draagt van Arket nog steeds kleding in 74/80.

4 likes

Ik had laatst voor mijn kind in maat 122/128 een longsleeve besteld en die paste ik zelf :dizzy_face: kreeg wel 3/4 mouwen dan, maar dat ding was extreem oversized.

4 likes

Haha ja sommige dingen vallen echt mega! Die gestreepte longsleeves zijn echt heel leuk ja. En nog een tipje; ze hebben best veel items van Arket bij de H&M en daar kun je best vaak korting krijgen (vaak 20% voor members bijv).

4 likes

Zojuist een reima sneeuwpak voor €20 via marktplaats gekocht. Op de foto’s ziet ie er mooi uit. Hoop dat het in het echt ook zo is - hij wordt nog opgestuurd.

Verder in de kringloop ook nog 2 spelletjes meegenomen:

11 likes

Yoyo Babyzen - eindelijk een goede deal gescoord in goede staat via MP - verkoper heeft allemaal gratis accessoires meegegeven :partying_face:

7 likes

Echt alle muziekboekjes die ik zocht (Paco, boekjes van uitgeverij Christofoor) zijn niet op voorraad, maar gelukkig heb ik deze wel kunnen vinden

Muziekdoosje

11 likes

Dit boekje is heel leuk! Wij gebruiken dit 's ochtends, na het aankleden. Dan vertel ik welk weer het wordt en luisteren we het bijpassende muziekje. Ze is nog heel jong dus begrijpt er nog niets van maar ze vindt de muziekjes en de plaatjes wel erg interessant

2 likes

2x

Stond toevallig net in de boekwinkel voor paco of usborne maar ze zei dat ze in herdruk zijn dus dat het nu uitloopt en tegen de feestdagen weer volop op voorraad

1 like

Ja had ook gehoord dat de paco boekjes vanaf oktober weer beschikbaar zijn @Meja

2 likes

Vest van Buho en set van Lil Atelier. Beide in de sale. De leertoren (inklapbaar) via bol. Ik hoop dat de kwaliteit oké is

5 likes