Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Klaar voor vakantie:

550x397

images

10 likes

Ik vind persoonlijk wel dat die muziekboekjes van Clavis van betere kwaliteit zijn dan de boekjes van Christofoor.

1 like

Allebei van Wibra

13 likes

Ik heb dezelfde (alleen niet via bol), maar doet zn werk in inderdaad makkelijk in te klappen. Qua opstappen zijn de tredes wel vlak boven elkaar dus dat was hier even oefenen. Maar heb hem pas een paar weken ook haha, dus geen idee of hij lang mooi blijft

2 likes

Oefenbroekjes van Bambino Mio
Nog niet gebruikt, maar ze voelen heel lekker zacht

5 likes

Gevonden bij de kringloop

12 likes

Oh wat grappig, verzamel sinds afgelopen week ook onze wc rollen om er wat van te maken, maar had nog helemaal geen inspiratie!

Die uilen op de kaft zien er al heel leuk uit!

3 likes

Voor de oudste:

De projector, bruisbal en make-up doosje krijgt ze van de baby tijdens de kraamweek

Voor de baby:

image

22 likes

Dat onderste setje met de hartjes van a tiny story is echt fantastisch. Zo zacht en echt mooie stof. Echt mijn lievelingssetje voor mijn baby.

5 likes

Ja echt heerlijk! En niet zo prijzig! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mag ik vragen waar dat baby nestje vandaan komt?

1 like

Dockatot/Sleepyhead met print van William Morris. Ik heb hem tweedehands gekocht

4 likes

Heel erg mooi!

4 likes

Wauw wat prachtig! Love William Morris printjes

2 likes

Deze bij de deka voor €4.99

4 likes

Voor de kleinste

Voor de grote
Van next

1 like

Deze Ukulele vandaag voor €18 via Marktplaats opgehaald voor onze peuter. :slight_smile:

15 likes

Voor mijn kleine bluey fan! :heart_eyes:

de details zijn ook zo leuk

23 likes

Ohhhh dit zou m’n dochter ook geweldig vinden maar zie dat hij pas vanaf maat 27 is. Daar zit ze echt nog lang niet in :sob:

2 likes

Ah wat jammer! :sob:
Ik zie dat ze wel een andere hebben in kleinere maatjes.

2 likes