Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Zo leuk!

9 likes

Een maand geleden het Kiddie alarm besteld. Kan deze slaaptrainer via een app bedienen. En nu word mijn dochter om 6:30 wakker ipv 5 uur/5:30 uur :ok_hand:

15 likes

Heel leuk waarvan zijn deze?

1 like

Via Zalando! Converse x Bluey
Krijg ze als het goed is vandaag binnen.

5 likes

Alvast voor zwemles. Hoop dat het handig is.

10 likes

Ah en anders is het vast handig voor een dagje strand, vakantie of weet ik veel wat :slight_smile:

2 likes

Om het maar alvast in huis te hebben

17542193602781024723493491154678

Gamma

Bébé-Jou

4 likes

Voor mijn peuter: tickets voor een concert reeks van 3 voorstellingen in samenwerking met de Oostenrijkse cliniclowns.

3 likes

Kleding voor de dreumes van Hema, vanavond 20% korting (vanaf €20)

8 likes

Die leggings van de Hema zijn echt mijn favoriet!

1 like

Was voor mezelf aan het bestellen, dus meteen maar wat voor de baby erbij gedaan

En een kledingkast voor de babykamer

4 likes

Ook HEMA :brown_heart:

7 likes

Ook bij de Hema tijdens de 20% korting avond.

7 likes

Voeten blijven groeien als kool

(Hele mooie aanbieding bij kids-world, ik had wel een van de laatste volgens mij)

Ik wil eigenlijk dat jasje met die dansende dino. Maar daarvoor aas ik gewoon rustig door op Vinted :sweat_smile:

4 likes

Jouw babynestje aankoop bleef me achtervolgen en aangezien ons babynestje echt af is en dochter #3 zich meldt in het najaar heb ik een iets andere versie van deze gekocht :smiling_face_with_three_hearts: ook tweedehands.

19 likes

als een soort next level slab??

2 likes

Alvast voor december.

10 likes

Is dit met van die mini tegels of normale grootte?

4 likes

Er staat micromags op de site dus ik neem aan de kleine. Ik heb daar ook dat doosje van en dat is altijd een groot succes in de auto en restaurants dus dit leek me een prima aanvulling.

Edit: deze van Coblo is zo te zien wel met grote tegels maar ik vind de inhoud van de magna tiles leuker.

5 likes

Heel leuk!
Wij hebben ook dat reissetje met micro tegels en dat is idd altijd een hit :+1:t3:

3 likes