Zo leuk!
Een maand geleden het Kiddie alarm besteld. Kan deze slaaptrainer via een app bedienen. En nu word mijn dochter om 6:30 wakker ipv 5 uur/5:30 uur ![]()
Heel leuk waarvan zijn deze?
Via Zalando! Converse x Bluey
Krijg ze als het goed is vandaag binnen.
Ah en anders is het vast handig voor een dagje strand, vakantie of weet ik veel wat ![]()
Voor mijn peuter: tickets voor een concert reeks van 3 voorstellingen in samenwerking met de Oostenrijkse cliniclowns.
Die leggings van de Hema zijn echt mijn favoriet!
Was voor mezelf aan het bestellen, dus meteen maar wat voor de baby erbij gedaan
En een kledingkast voor de babykamer
Voeten blijven groeien als kool
(Hele mooie aanbieding bij kids-world, ik had wel een van de laatste volgens mij)
Ik wil eigenlijk dat jasje met die dansende dino. Maar daarvoor aas ik gewoon rustig door op Vinted ![]()
Jouw babynestje aankoop bleef me achtervolgen en aangezien ons babynestje echt af is en dochter #3 zich meldt in het najaar heb ik een iets andere versie van deze gekocht
ook tweedehands.
als een soort next level slab??
Is dit met van die mini tegels of normale grootte?
Er staat micromags op de site dus ik neem aan de kleine. Ik heb daar ook dat doosje van en dat is altijd een groot succes in de auto en restaurants dus dit leek me een prima aanvulling.
Edit: deze van Coblo is zo te zien wel met grote tegels maar ik vind de inhoud van de magna tiles leuker.
Heel leuk!
Wij hebben ook dat reissetje met micro tegels en dat is idd altijd een hit ![]()