Had plots een nieuwe zomergarderobe nodig.
Zara
Rok en top van Donsje
Konges Slojd
voor hoe leuk alles is
voor de reden dat je plots een nieuwe zomergarderobe moet shoppen. Is de koffer wel gelocaliseerd inmiddels? Of ben je alles echt voor altijd kwijt?
Ja echt balen. Hij is niet meer gevonden en heb de hoop ook opgegeven dat ie nog terug gaat komen ![]()
https://www.nextdirect.com/nl/en/style/st415137/f28066
Deze voor m’n dochter. Echt een aanrader want hij is van zachte stof en de knoop is nep. Dus de hele band is gewoon stiek. Ze kan op zich wel een knoop open maken maar als de nood hoog is is dit toch makkelijker.
Hij valt wel op maat maar als je kind wat kleiner is dan gemiddeld zou ik eerder kleiner bestellen dan de maat die past bij de leeftijd. Want zij is groter dan gemiddeld en het past haar goed.
Zo leuk voor als ze straks naar school gaat
Alles is leuk, maar dat donsje setje🥹 waar heb je die gekocht (site)?
Ja, dat setje is prachtig he
is nu dus de tweede keer dat ik dat koop haha.
Het is echt lastig zoeken want ze zijn bijna overal uitverkocht. De top heet Cathi en de rok Raylen, misschien helpt dat nog zoeken. Ik had het setje via een voor mij onbekende webshop gevonden in de sale. Toevallig nog net in de maat die ik nodig heb.
Bedankt nog voor deze tip! Ik heb de blauwe variant gekocht en het is echt zo’n lekkere zachte broek
en stretch!! en idd handig met elastieken bovenkant.
Ik heb ook deze gekocht maar die wordt later bezorgd (
) dus daar kan ik nog niks over zeggen.
Heel eerlijk mijn kinderen hebben nooit een helm gedragen #loederouders. Maar nu niet meer het lot tarten.
Mega betekent in dit geval ook echt mega haha. Hand for scale want je ziet het niet heel duidelijk op een foto. De fantasia boeken zijn hier in huis heel populair dus denk dat hij dit boek ook echt geweldig gaat vinden.
Even mn dochter gelukkig gemaakt voor als ze naar groep 3 gaat (heb er ook Vaiana beker en broodtrommel bij gescoord, dat gaat ze zooo leuk vinden).
Jeugdsentiment 🥹 (Zara)
Als iemand een tip heeft voor een bak/dienblad met hogere opstaande rand om met het kinetisch zand te spelen hoor ik het graag. Heb geen zin om zo’n speciale speelbak te kopen van 50 euro.
Bedenk met net dat dat ik ook bij de action zo’n plastic opbergkist kan halen
Deze van IKEA gebruiken we: https://www.ikea.com/nl/nl/p/trofast-opbergbak-wit-50582072/
Niet mooi, maar doet het goed.
Ik heb gewoon zo’n plastic opbergbak met deksel.
Ovenschaal. Die heb je waarschijnlijk al in huis.