Broek van de Zara ![]()
Ik heb deze: https://www.dille-kamille.nl/stapelbak-bamboe-nr-7-00022224.html?q=Houten%20bak
Ik heb daar ook allemaal spateltjes/schepjes/vormpjes gehaald toen voor het zand.
heb je een linkje van dat dienblad met houten accessoires? Krijg het op sensorystory niet gevonden
Heb het via vinted gekocht. Als je zoekt op sensory speelset vind je het. Weet niet of ik ivm privacy de naam door mag geven op het forum. Heb je een pb gestuurd. Dienblad zit er niet bij
Ik gebruik een fotolijst met hoge rand van de action. Glas eruit gehaald en achterkant vast gelijmd/gekit. Mooi groot formaat en was nog geen 10€ kwijt.
Vast wat najaars- en winteraankopen voor de peuter met 20% korting bij H&M.
En nog een set met 3 broeken, maar die kan ik niet meer uploaden.
Kringloop.
Action.
Een deel voor in de spelletjeskast en een deel voor de feestdagen.
Hij mocht ook nog zelf nieuwe schoenen uitzoeken dus dat werd dit.
Alvast wat Sinterklaas cadeaus gekocht, hoef ik daar straks niet meer over na te denken.
(Van de lidl webshop)
Aangezien ze heel graag ‘helpt’ met poetsen
Beide van de Action. Hoop dat ik het houten koffieapparaat ook nog ergens ga vinden bij de Action, nog nergens in de schappen zien liggen.
Is dit anders iets?
Voor mn zoontjes verjaardag. Ik ga hier echt zoveel punten mee scoren.
Nog meer punten, voor de verjaardag van dochter.
Deze van de kringloop.
Heb je die eieren ook bij Bonnie gezien haha
Hahaha ik heb ze ook gekocht, wordt al goed mee gespeeld ![]()
Ja hier wordt ook al vier jaar met die eieren gespeeld. Ik snap niet eens waarom, maar ze vinden het echt leuk!
Jaa en mijn zoontje heeft er laatst mee gespeeld bij een vriendin. Één uur lang helemaal gefascineerd ermee gespeeld. Ik gun mijzelf meer van dat soort uren ![]()
Hoe bevalt de roze? Ben aan het denken om deze voor mijn dochter te kopen voor haar 2e verjaardag. Weet niet of er buiten de lampjes verschil in de 2 stepjes zit
@Spaarlamp dat koffie apparaat is heel leuk!
Zijn die eieren wat voor in de auto? ![]()
Als je kinderen niks laten vallen wel ![]()