Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

YES, Gosoaky winter parka voor €25 kunnen scoren op Vinted :money_mouth_face:. Had ineens m’n zinnen gezet op deze winterjas omdat hij zo lekker warm zou zijn volgens de verhalen. Maar zoooo duur (nieuw) :dizzy_face:. Heel blij met deze vondst.

In haar favoriete kleur: donker blauw :grimacing:

22 likes

Ik ging alleen voor de handscanner :sweat_smile:

En voor wie het mandje of de kassa nog zoekt: ik hoorde een medewerker zeggen dat ze bijna overal zijn uitverkocht en niet meer bestelbaar zijn.

14 likes

Ik zag de kassa hier net nog liggen bij een kleine AH. De mandjes waren al weg inderdaad.

15 likes

Mandje en kassa kunnen scoren!

17 likes

Grappig, ik kende dat hele merk niet! Hele mooie jas! :clap:

1 like

bij de Ikea in Groningen voor 20 euro! Het is een plantenstandaard, maar wil er een speelbak van maken!

24 likes

Leuk, waar is deze van? Ik kan nergens leuke winterjassen vinden die écht warm zijn, niet te kort en ook een beetje vrolijk

1 like

Van Enfant!

1 like

Kan het laatje van die kassa open?

1 like

Ja! En kan er ook helemaal worden uitgehaald

1 like

Ja hier in het dorp zowel de kassa als het mandje ook nog!

1 like

En verder doet die kassa niets toch?

2 likes

Nee is gewoon van hout! Je kan de knopjes een klein beetje induwen en dat rolletje papier kan wel gebruikt worden om een bonnetje te schrijven. En dat laatje kan er dus ook uit.

2 likes

Deze is echt leuk! Helemaal icm de AH actie.

Dit is echt een goed idee. Ga je er nog iets speciaals mee doen (zoals iets erin leggen zodat kinetisch zand niet in de hoeken blijft hangen) of gewoon leuk versieren oid?

Ik zie online dat ie 2x duurder is :sob: was het de laatste in Groningen?

1 like

Nee denk gewoon zand er in en klaar, niet te moeilijk doen :joy: die stapel dozen die ernaast staat zijn het pakket, dus gok nog zo’n tien! Ze hadden ook een metalen, ronde plantenstandaard ook voor 20 euro. Heel lelijk gif/mintgroen haha, maar daar kon het ook wel mee dacht ik. Misschien zelfs beter vanwege het materiaal. Maar die wilde m’n vriend begrijpelijkerwijs niet in huis hebben staan vanwege de kleur :see_no_evil:

2 likes

Alvast wat herfst-items voor mijn oudste (vorige week had h&m 20% dus toen besteld)

5 likes

Ohhh oké thanxx hahah!!

2 likes

Mijn zoon had al een kassa van de Etos (zelfde als die van de appie)
Dus mn hele familie op pad gestuurd voor die scanner en jaaaa hoor mn tante had beet :joy:
Nu nog het mandje

5 likes