Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Staan die bij de kinderspullen of glas?

Bij het servies

1 like

Heel leuk! Wij gaan binnenkort verhuizen en heb nog geen kinderseries dus dit is wel erg leuk :slight_smile:

3 likes

Alle winterdingen passen en vallen lekker oversized, de zomerdingen zijn allemaal veel te kort en klein. Gek dat daar zo’n verschil in zit.

Die zijn superleuk! Alleen, wel oppassen met warme dranken want mijne was geknapt :smiling_face_with_tear:

1 like

Lijkt me ook niet de bedoeling om heet drinken in een glas voor kinderen te doen😂

2 likes

Just sayin… voor t geval er iemand thee oid in wil doen

O nee, dan heb je naast scherven meteen overal glitters. Bedankt voor de waarschuwing, we gebruiken het gelukkig alleen voor water en limonade

4 likes

H&M

Next

4 likes

Alvast wat items voor het voorjaar

De spatie bij ‘your self’ zie ik door de vingers 🫣

Trui H&M
Rest Zara

4 likes

Wat heb je dit snel binnen! Mijn bestelling komt pas 7 januari😨

1 like

Een boekenrekje.

20 likes

Uit de sale van Bobo Choses

Voor de baby dit setje

Voor de dreumes dit setje en een rugzak

15 likes

Heb je dit rekje van Bol?

Ja, ik krijg hem morgen binnen. Ben heel benieuwd naar de kwaliteit. De reviews leken goed.

Maatje groter. Ideaal voor peutergym en daarna voor het zomerseizoen buiten.

En ik had nog wat geld in mn Vinted portemonnee dus ik kon me weer niet bedwingen met onderstaande items. Voelt toch altijd een beetje als gratis aankoopjes :rofl:

(Laatste is mijn favo trui van Tinycottons in een maat groter)

7 likes

Baby

Peuter

Alles Stella McCartney

15 likes

Valt heel erg tegen. De kwaliteit leek in de eerste instantie heel goed totdat ik zag dat de kale kanten gewoon in het zicht zitten. Heel erg lelijk en op sommige plekken totaal niet goed afgewerkt.

Samenvatting

O wat zonde!
Zag er idd uit als een heel leuk kastje (ik had m al opgeslagen voor de nieuwe kamer van m’n dochter). Maar dit is idd wel jammer.

Ga je 'm terugsturen, of oplappen?

5 likes

Ja, vonden wij ook. Niet te groot, past wel genoeg in en leek eerst ook echt een goede koop.

We gaan hem terugsturen. Het mooie hout zie je alleen aan de zijkant en op de plank die voor een boekjes staat. En op de andere plekken zie je het gezaagde hout wat er totaal niet mooi uit ziet.

Ik heb nu deze besteld, had het liefste geen wit gehad + liever hangend. Maar vond hem verder wel heel mooi. Is wel iets groter dan die van bol.

Besteld bij SoBuy (ken deze website verder niet) voor €81.

1 like