Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Wilde je het niet zo, met rekjes van de ikea?

2 likes

Voor mijn (bij tijd en wijle) heethoofdige peuter :grin:

3 likes

Vind ik ook heel mooi! Alleen ik vind het altijd nog een beetje spannend om te boren in de muren die nu nog helemaal maagdelijk zijn, dus ik probeer het altijd wel zo min mogelijk te doen. :grimacing:

3 likes

Cadeaus voor m’n zoontje z’n 3e verjaardag (met nog wat kleine dingetjes erbij). Fiets is samen met opa’s en oma’s :smiling_face_with_three_hearts:

01717167_001

Omdat hij en gek is op Paw Patrol en heel veel bezig is met letters;

En in een dino fase zit en we al klei voor hem hadden, maar nog niet hebben gebruikt;

En als vervanging voor Paw Patrol kerst raamstickers;

4 likes

Ik heb deze magneetjes gekocht voor mijn dreumes van 21 maanden.

Heel leuk om dierennamen mee te oefenen en te sorteren, bijvoorbeeld naar dieren die we kennen van de dierentuin, het park, het bos, de boerderij etc.

20 likes

Leuk! Waar heb je die gekocht

Ik heb deze magneetjes in een klein winkeltje hier in de buurt gekocht, maar heb net gezien dat je ze ook via bol.com kunt bestellen. :smiling_face:

1 like

Even een zara update: ik heb een aantal items in 2 verschillende maten gekocht en die zijn gewoon PRECIES even lang/breed/groot??

En een item maat 80 is megagroot, een ander broekje maat 80 lijkt wel maat 62. En 92 is soms gigantisch, en soms net zo groot als maat 80

En sommige kwaliteit is zo slecht😱 en andere items lijken juist heel mooi. En een aantal broekspijpen zijn niet even lang?

Ik las hier dat het russische roulette was, dat was geen understatementšŸ˜…

Cries in fast fashion😟

1 like

Uitbreiding van de verkleedcollectie.

Vond die 2e vooral mooi, maar de eerste is misschien iets meer hufterproof voor een 2,5 jarige :sweat_smile:

9 likes

Ik snap de populariteit ook niet zo. Ze hebben superleuke kleding, maar ik heb er denk ik vier kledingstukken van en allemaal heel slechte kwaliteit en rare pasvorm/rare maatvoering.

Ik ben echt geen heilig boontje qua fast fashion en m’n kinderen dragen veel Hema/H&M/Zeeman, maar dat vind ik wel iets betere kwaliteit en vaak is de maat ook gewoon goed. Behalve Hema de laatste tijd, dat wordt ook steeds slechter.

7 likes

Ik vind de kwaliteit van de Zara best prima. .
Het krimpt hier alleen wat (of is mijn kleuter al weer gegroeid?). Ik kan nergens anders echt betaalbaar voor hem slagen. Hema vind ik duur en niet zo mooi. H&M en primark veel Disney meuk. Als iemand tips heeft voor betaalbare shops die beter zijn hoor ik het graag. Hij slijt vaak een broek per week en speelt veel buiten. Dus vind dure kleding vaak zo zonde. In het verleden kreeg hij dat meer aan,en dat verkocht ik dan door. Dat lukt tegenwoordig niet meer want het is al kapot :rofl:

2 likes

Ik heb juist helemaal geen slechte ervaring met zara kleding. Blijft eigenlijk altijd wel netjes. Nu moet ik zeggen dat ik ook juist wel van die oversized boxy kleding hou dus dan is zara bijna het enige waar je kan kopen. Voor mij is hema voor jongens kleding echt 3x niks omdat die truien allemaal zo lang en smal zijn.

9 likes

Bijtring aardbei en watermeloen besteld

3 likes

Ik weet niet hoe oud je zoontje is maar ik heb die van mij wel geleerd dat hij niet te veel op z’n knieĆ«n moet spelen buiten. Hij draagt vaak leggings en die waren dan echt snel kapot. Maar echte katoenen spijkerbroeken gaan ook niet zo snel kapot.

Ik vind Lindex wel net iets betere kwaliteit dan echte fast fashion, de naden zitten ook altijd recht ipv scheef zoals bij H&M enzo vaak is, en het blijft echt lang mooi. Wij gooien ook alles in de droger.

2 likes

Bijna 6.
Hij mag van mij buiten spelen en doen wat hij wil. Ze hebben een groen schoolplein. Legging zijn geen optie. Denk ook niet dat hij dat nog aan wil.
Dat probleem heb ik dus ook nog, hij heeft een eigen mening :rofl:

1 like

Oh ik vind het juist vervelend dat mijn kind alleen maar leggings aan wil, want die gaan zo snel kapot. Stevige spijkerbroeken gaan veel langer mee en dan zou hij dus wel op z’n knieĆ«n mogen spelen (nu doet hij alles op z’n hurken haha). Maar dan moet je wel echt 100% katoen hebben en niet met stretch erin.

Godsamme je zou maar kind zijn :sweat_smile:

9 likes

Wil hij dan ook niet van die wijde zachte broeken aan? Die zijn in elk geval wat dikker.

Zit als een joggingbroek alleen ziet er niet zo uit.

1 like

Ja nu ik het zo lees klinkt het heel streng. Hij mag best op z’n knieĆ«n spelen, maar voordat ik het zei speelde hij altijd op z’n knieĆ«n, echt van het kaliber dat na twee keer dragen z’n legging kapot was. En dan wilde hij het dus ook niet meer aan. Ik probeerde het nog vaak te repareren maar dat had weinig nut. Dus toen legde ik uit dat hij of niet meer zoveel op z’n knieĆ«n speelt buiten of hij moet leggings met gaten dragen (of z’n spijkerbroeken). En sindsdien wil hij het zelf ook niet meer.

Zoals ik het had opgeschreven is het alsof ik met een zweep erbij sta als hij buiten speelt, haha, maar hij wil het vooral zelf niet.

@Ludo nee zelfs joggingbroeken wil hij niet aan.

5 likes

Die van mij maakt veel slidings en dus snel gaten. Maar die broeken gaan gewoon naar school aan. Hij mag eigenlijk in alles wel spelen. Alleen als iets net nieuw is en ik nog even mooi wil houden gaat het niet naar school aan :rofl:

5 likes