Een stokpaard voor onze peuter - denk dat ie onder de kerstboom komt!
Als ik zulke acties voorbij zie komen, vind ik het altijd jammer dat ik niet in Nederland woon, haha! Ik zou waarschijnlijk ook naar de AH zijn gerend om al die winkel spulletjes te kopen! ![]()
Dus over een paar jaar doet de peuter mee aan het NK stokpaardenrace
Absoluut!! ![]()
Voor iedereen die ah winkeltje spullen zoekt en toevallig in Amsterdam wonen. Op het buikslotermeerplein was er best nog veel van alles: winkeltjes, kassa’s, mandjes en heel veel scanners. En ook sokken en knuffels en zo’n speeltent ofzo?
Bedankt voor de tip maar net iets te ver weg! Mocht iemand in de regio t gooi een mandje tegenkomen hou ik me aanbevolen
We hebben de laarzen nu 2x gehad. En beide keren binnen 8 weken de hele voering en zool stuk. Maar toch twijfel ik om ze weer te halen want ze loopt er dag en nacht in. Maar die prijs … pff en de kwaliteit ![]()
Oh wat vervelend zeg, dit herken ik helemaal niet. De voering wordt wel platter, maar gaat niet stuk. Ik heb zijn te kleine juist van de week helemaal schoon gemaakt en in de kast gezet voor z’n zusje straks.
Dit is al ons 4de paar denk ik.
Dan snap ik dat je twijfelt ja!
Waar kijk ik naar ![]()
Ja gatver wat is dit hahah
Mikk-Line heeft ook heerlijke winterlaarzen met een 30% wollen voering.
Dit ziet er echt ranzig uit haha. Heb ik nog nooit gehad in ieder geval bij deze laarzen ![]()
Ja helemaal kut. Gaan wel echt 24/7 aan ook. Maar hoort niet.
Ontzettend glimmend, glitterend en roze. Er komt nog tijd genoeg dat ze vooral niet wil opvallen. Nu wordt ze er nog zo blij van♥️
Zijn deze van shoesme? Ik had ze in het goud voor mijn dochters, stond zo schattig. En idd nog genoeg tijd dat ze alleen maar saaie kleding willen dragen🤣
Mijn dochters grootste wens was om cowboylaarzen te hebben, dus heb nu via vinted een superleuk paar van Old West gekocht. Alleen zit daar dus wel een hakje aan. Zou dit slecht zijn voor de voet? Ik kan er echt niks over vinden op internet en zie tegenwoordig legio meiden op van die laarzen, dus wellicht dat het meevalt? Ze is trouwens 6.
Ja is niet goed voor de voetontwikkeling, maar dat is een hak onder de regenlaars ookal. Dit is trouwens gebaseerd op dat barefoot schoenen het beste zijn voor de voetvorming. Vast ook zat mensen die het daar niet mee eens zijn.