En verder doet die kassa niets toch?
Nee is gewoon van hout! Je kan de knopjes een klein beetje induwen en dat rolletje papier kan wel gebruikt worden om een bonnetje te schrijven. En dat laatje kan er dus ook uit.
Deze is echt leuk! Helemaal icm de AH actie.
Dit is echt een goed idee. Ga je er nog iets speciaals mee doen (zoals iets erin leggen zodat kinetisch zand niet in de hoeken blijft hangen) of gewoon leuk versieren oid?
Ik zie online dat ie 2x duurder is
was het de laatste in Groningen?
Nee denk gewoon zand er in en klaar, niet te moeilijk doen
die stapel dozen die ernaast staat zijn het pakket, dus gok nog zo’n tien! Ze hadden ook een metalen, ronde plantenstandaard ook voor 20 euro. Heel lelijk gif/mintgroen haha, maar daar kon het ook wel mee dacht ik. Misschien zelfs beter vanwege het materiaal. Maar die wilde m’n vriend begrijpelijkerwijs niet in huis hebben staan vanwege de kleur ![]()
Ohhh oké thanxx hahah!!
Mijn zoon had al een kassa van de Etos (zelfde als die van de appie)
Dus mn hele familie op pad gestuurd voor die scanner en jaaaa hoor mn tante had beet ![]()
Nu nog het mandje
Als ik zulke acties voorbij zie komen, vind ik het altijd jammer dat ik niet in Nederland woon, haha! Ik zou waarschijnlijk ook naar de AH zijn gerend om al die winkel spulletjes te kopen! ![]()
Dus over een paar jaar doet de peuter mee aan het NK stokpaardenrace
Absoluut!! ![]()
Voor iedereen die ah winkeltje spullen zoekt en toevallig in Amsterdam wonen. Op het buikslotermeerplein was er best nog veel van alles: winkeltjes, kassa’s, mandjes en heel veel scanners. En ook sokken en knuffels en zo’n speeltent ofzo?
Bedankt voor de tip maar net iets te ver weg! Mocht iemand in de regio t gooi een mandje tegenkomen hou ik me aanbevolen
We hebben de laarzen nu 2x gehad. En beide keren binnen 8 weken de hele voering en zool stuk. Maar toch twijfel ik om ze weer te halen want ze loopt er dag en nacht in. Maar die prijs … pff en de kwaliteit ![]()
Oh wat vervelend zeg, dit herken ik helemaal niet. De voering wordt wel platter, maar gaat niet stuk. Ik heb zijn te kleine juist van de week helemaal schoon gemaakt en in de kast gezet voor z’n zusje straks.
Dit is al ons 4de paar denk ik.
Dan snap ik dat je twijfelt ja!
Waar kijk ik naar ![]()
Ja gatver wat is dit hahah