Mikk-Line heeft ook heerlijke winterlaarzen met een 30% wollen voering.
Dit ziet er echt ranzig uit haha. Heb ik nog nooit gehad in ieder geval bij deze laarzen ![]()
Ja helemaal kut. Gaan wel echt 24/7 aan ook. Maar hoort niet.
Ontzettend glimmend, glitterend en roze. Er komt nog tijd genoeg dat ze vooral niet wil opvallen. Nu wordt ze er nog zo blij van♥️
Zijn deze van shoesme? Ik had ze in het goud voor mijn dochters, stond zo schattig. En idd nog genoeg tijd dat ze alleen maar saaie kleding willen dragen🤣
Mijn dochters grootste wens was om cowboylaarzen te hebben, dus heb nu via vinted een superleuk paar van Old West gekocht. Alleen zit daar dus wel een hakje aan. Zou dit slecht zijn voor de voet? Ik kan er echt niks over vinden op internet en zie tegenwoordig legio meiden op van die laarzen, dus wellicht dat het meevalt? Ze is trouwens 6.
Ja is niet goed voor de voetontwikkeling, maar dat is een hak onder de regenlaars ookal. Dit is trouwens gebaseerd op dat barefoot schoenen het beste zijn voor de voetvorming. Vast ook zat mensen die het daar niet mee eens zijn.
Ah oké dan gaan we ze maar veel afwisselen met andere schoenen.
En als het niet slecht is voor haar voeten, is het slecht voor je humeur
mijn kind maakt zo’n lawaai met dat soort schoenen. Vooral buiten.
Voor m’n beide dochters als cadeautje van babyzusje in de kraamweek straks. Hebben ze ook wat om voor te zorgen. Net even stiekem gepolst. De oudste vindt hondjes het leukst en de jongste (bijna middelste dus) poesjes. Net nieuw in het assortiment maar baby park heeft 20% korting op alle Little Dutch.
Wauw, mijn kinderen zouden echt door het dolle zijn met dit kado.
(Het is dat we al een miljoenmiljard knuffels hebben en ze recent jarig zijn geweest, anders had ik het gekocht).
Ik kan de newborn set erop echt mega aanraden!
Ja leuk zijn ze he! Ik zag ze ergens voorbij komen en denk ook dat mijn meiden dit geweldig vinden. Ze hebben nu ook beiden wel wat knuffels die een luier om hebben gekregen of een flesje krijgen. Denk dat ze hier heel goed op zullen gaan straks.
Ben ik, door werk, zelf niet onwijs fan van, maar heb voor de zekerheid geregeld dat we hem kunnen lenen van een vriendin. Dus we hebben hem sowieso in huis en misschien dat ons kind het helemaal fantastisch vindt.
Waarom niet?
Ben ik ook benieuwd naar, ik mis ze namelijk enorm op mijn werk (zelfde werk volgens mij?) maar ze mogen niet volgens het protocol van de organisatie
.