Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Ik verkoop mijn dilling rompers (door twee kinderen gedragen) nu voor gemiddeld €10/st op vinted. Kun je nog meenemen in de overweging. :sweat_smile:

2 likes

Hema heeft nu voor babies ook een wollen setje zag ik!

1 like

Mijn dochter van 5 is ineens zo gegroeid, waardoor al haar broeken te kort zijn. Ze is al vrij smal en groeit alleen in de lengte😅 Ik kan daarom nooit goede broeken vinden die lang genoeg zijn. Ze heeft nu maat 116/122 , iemand tips voor leuke merken of webshops? Ik zag deze net online, iemand enig idee hoe ze vallen?

Van z8

Van Shoeby

2 likes

Ik vind z8 vaak wel redelijk smal en lang vallen. Hoe dat model broek valt weet ik niet maar zou het gewoon proberen.

2 likes

Ik heb dit gekocht (bij kruidvat) en mijn kind (bijna 2) is er net bijna 45 minuten zoet mee geweest. Wel samen met mij hoor. Maar het ging best goed!

14 likes

Ik heb die ook (gekregen), maar vind het jammer dat er zo weinig knoppen bij zitten.

Edit: vast genoeg voor die afbeeldingen, maar mijn kind wil die plaat gewoon lekker vol plempen.

3 likes

Van Lena hebben ze het ook, daar zitten er genoeg bij voor de hele plaat.
image

link naar bol

https://www.bol.com/nl/nl/p/lena-insteekmozaiek-my-first-mozaiek-junior-33-cm-44-delig/9200000109790945/?cid=1758724756019-6588128250460&bltgh=cf3bb3c2-c6a8-49fd-beb4-a2565cd35f84.ProductList_Middle.20.ProductTitle

En er is ook een variant voor grotere kindjes.

3 likes

Dat nog niet eens :joy: Of ik moet toen een “verkeerde” hebben gekocht

Ik ben voor meiden ook fan van de WE! Wel wat lange pijpen soms maar leuke modellen, comfortabel en niet te wijd in de taille.

1 like

Alles van de zara.

En hier gingen we voor, schooltas voor de basisschool.

Van Konges slojd

En wat is live passen in de winkel toch een ervaring met een 3 jarige

18 likes

Love alles

4 likes

Wat een leuke rugzak! Onze jongste dochter blijft oranje als lievelingskleur houden. Dan wordt een leuke rugzak vinden al een stuk lastiger.

Uiteindelijk voor deze van Little Legends gegaan:

8 likes

Ja z8 valt wel smal. Shoeby wel soms breder.

3 likes

Sorry als dit niet het topic ervoor is maar door die tassen hierboven moet ik eraan denken:
Voor wie nog een leuke tas/rugzak voor zn kind zoekt: ik heb voor allebei mijn kinderen een rugzak van Sticky Lemon. Echt superleuke en fijne tassen, hele mooie kleuren en ze zijn lekker ruim (Iets groter dan A4 formaat zijn die die mijn kinderen hebben). (En ook best wat oranje exemplaren volgens mij @Keroppi alleen nu te laat helaas!)

5 likes

Ja die van Sticky Lemon had ik ook gezien. Maar deze rugzak vond ze het mooiste. En uiteindelijk is dat wat telt :blush:

4 likes

Mijn zoontje gaat binnenkort naar school, maar nu al wennen. Dus ook tijd voor een schoolrugzak. Hij is er helemaal blij mee. Nu nog school leuk vinden :sweat_smile:.

Oh en deze RVS drinkfles van Ion8

7 likes

Ahhh al die rugzakjes voor school… I’m not crying, you are :face_holding_back_tears: :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Waar is deze van?

2 likes

Vaschy. Gekocht op Amazon

2 likes

Heel leuk! Mijn zoontje heeft dezelfde smaak haha. Hoe vind je de drinkfles? Is ie met of zonder rietje? Ik vind rvs flesjes altijd zo zwaar. Ik zoek een niet te zware fles die makkelijk te openen is voor hem en lekvrij, ook als ie openstaat.

1 like