Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Ja z8 valt wel smal. Shoeby wel soms breder.

3 likes

Sorry als dit niet het topic ervoor is maar door die tassen hierboven moet ik eraan denken:
Voor wie nog een leuke tas/rugzak voor zn kind zoekt: ik heb voor allebei mijn kinderen een rugzak van Sticky Lemon. Echt superleuke en fijne tassen, hele mooie kleuren en ze zijn lekker ruim (Iets groter dan A4 formaat zijn die die mijn kinderen hebben). (En ook best wat oranje exemplaren volgens mij @Keroppi alleen nu te laat helaas!)

5 likes

Ja die van Sticky Lemon had ik ook gezien. Maar deze rugzak vond ze het mooiste. En uiteindelijk is dat wat telt :blush:

4 likes

Mijn zoontje gaat binnenkort naar school, maar nu al wennen. Dus ook tijd voor een schoolrugzak. Hij is er helemaal blij mee. Nu nog school leuk vinden :sweat_smile:.

Oh en deze RVS drinkfles van Ion8

7 likes

Ahhh al die rugzakjes voor school… I’m not crying, you are :face_holding_back_tears: :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Waar is deze van?

2 likes

Vaschy. Gekocht op Amazon

2 likes

Heel leuk! Mijn zoontje heeft dezelfde smaak haha. Hoe vind je de drinkfles? Is ie met of zonder rietje? Ik vind rvs flesjes altijd zo zwaar. Ik zoek een niet te zware fles die makkelijk te openen is voor hem en lekvrij, ook als ie openstaat.

1 like

Ik heb die van trixie, niet de thermosversie. Zonder rietje maar met zuiguut. Waardoor die goed schoon te maken is, makkelijk drinkt en niet lekt.

Tis volgens mij wel allemaal met een dier erop, dus dat moet je ding zijn. Mijn dochter mocht zelf kiezen op de site welke ze wilde.

4 likes

Laarzen voor de jongste

8 likes

Haha leuk. Ik vind flesje heel licht (geen thermo). Geen rietje, meer een kleine ronde opening dat wat verhoogd is (geen idee hoe dat heet). Maar mijn zoontje kan het makkelijk zelf openen en dichtdoen en toe nu toe lekvrij! Ik heb echt een lange zoektocht gedaan naar een rvs flesje waar niet bij reviews steeds staat dat het lekt en met leuk printje dat ook in de vaatwasser kan. Dus kan ion8 echt aanraden! Oh alleen niet lekvrij als ie openstaat, want die opening is er gewoon.

3 likes

Wij hebben er eentje van de decathlon met een deksel en die kun je zelfs open op de kop houden en er komt nog geen druppel uit. Er komt pas drinken uit als je eraan zuigt.

https://www.decathlon.nl/p/thermosfles-900-voor-wandelen-kinderen-0-35-liter/_/R-p-331783?mc=8641544&c=Groen

Hij is absoluut niet zwaar.

3 likes

Zijn deze ook geschikt voor wat bredere voeten? Ik vind ze zo lief

2 likes

Oh geen idee eigenlijk, je kan het altijd even proberen en anders terugbrengen?

2 likes

Volgens mij vallen Hema regenlaarsjes vrij smal en lage voetruimte, dus niet zo geschikt voor een hoge wreef bijv. Maar ik zou idd gewoon even passen in de winkel (of terugbrengen).

2 likes

Ik was altijd heel enthousiast over deze drinkflessen. Maar nu in korte tijd zijn er 2 stuk (1 lekt ergens random aan de onderkant van de fles, zit ineens een scheur in, bij de ander is de dop stuk). En de klantenservice is dramatisch.
Heb nu ook trixie en die ziet er een stuk meer hufterproef uit.

Goed om te weten! Is de trixie lekvrij als je hem ondersteboven houdt? Anders ga ik voor de decathlon denk ik.
Dank voor de tips ook @Kusjessoldaat @Kryptonite

1 like

Even getest en ja, maar dan moet wel het tuutje helemaal dicht zitten. Die sluit makkelijk maar niet met een klik zoals sommige flessen hebben. Ik heb geen schoolgaand kind dus geen ervaring met hoe dat in rugzakken blijft. Ooh trouwens klein nadeel: de dop gaat best moeilijk open vind ik??

1 like

Al naar Camelbak gekeken? Ik durf niet te zeggen of die zwaar zijn ivm andere flessen, de RVS versie is wel isolerend dus missch wel? Maar ze zijn in ieder geval makkelijk te openen en écht lekvrij en lekken ook niet als je m “open” ondersteboven houdt. Je drinkt uit een tuutje wat je moet bijten, dus als je niet bijt, dan is dat gaatje ook afgesloten.
Er zit een rietje bij, maar die kan je ook weglaten. Tuutjes kun je gemakkelijk bijkopen/vervangen.

3 likes

Oh dat is ook een goeie! Ik moet eens even kijken of ik ze ergens in de winkel kan spotten.

Nu hou ik op met het topic kapen!

2 likes