Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Gisteravond rond 23:30 ging de korting er bij mij al af en nu ook gewoon in het winkelmandje.

Klopt. Ik heb ze toevallig allebei en de Eddy+ vind ik ook fijner.
Sorry, ik ben er een beetje vanuit gegaan dat jouw kindje al op de basisschool zat (omdat het over al die tasjes ging) @Nivealover. Maar dat zeg je helemaal nergens :crazy_face: Hoe oud is je kindje?

Mijn dochter is net 3 en kan de Camelbak Thrive goed openmaken, maar ik weet of niet ze dat met net 2 jaar ook al had gekund. Denk wel vanaf 2,5 jaar sowieso. De Eddy+ gaat idd makkelijker open. Maar die lijkt er idd uit te gaan.

2 likes

+1 voor deze! Gebruik m nu sinds mn zoontje 1,5 is, hij is nu 2. En drinkt er goed uit! Lekker licht en goed formaatje voor de jongere kindjes. En heb er nog 1 gekregen van mn 10 jarige nichtje die m te kinderachtig vond, en die is echt nog helemaal mooi na 5 jaar! Wat deukjes, maar werkt nog prima.

1 like

Had je al een winkelmandje klaarstaan? Bij mij lukte het alleen door iets daaraan toe te voegen en weer te verwijderen. Ik zie de korting ook niet als ik een product aanklik maar wel in het overzicht.

Ik wilde deze matchende toestand al voor ik zwanger was dus ondanks dat het shirt kort zou vallen, toch maar gekocht in een maat groter om uit te proberen.

En verder voor twee kinderen een basic laagje. Dilling heeft nu eindelijk maat 50 rompers en kleine mutsjes!

4 likes

Even getwijfeld over deze jas van Konges Slojd maar nu met 15% korting via Keett toch besteld

22 likes

Ik wil mijn eerste bestelling doen bij dilling. Maar jullie zeggen dat daar dus prima in te slapen is? €40
Voor een pyjama best aan de prijs hahah.

Als je een koud huis hebt misschien? Zou er zelf niet aan moeten denken om een merinowollen pyjama te dragen.
Persoonlijk koop ik er rompers en hemden. Voor buiten vind ik de bivakmutsen voor onder de fietshelm en de nekwarmers als vervanger voor een sjaal echt ideaal.

1 like

Ik heb nog niet eerder wat bij dilling gekocht, maar welke bivakmuts is warmer? De bivakmuts merinowol/zijde of de merinowol/terry? Ik zie het zo niet op het plaatje.

1 like

Terry is warmer. De zijde is heel dun. Ik koop alleen de bivakmutsen voor onder de fietshelm en de nekwarmers voor ipv sjaal. Wollen onderkleding vind ik een beetje overdreven voor Nederlandse kinderen die gewoon in verwarmde scholen en huizen zijn. Voor mezelf zou ik het misschien wel overwegen om de verwarming lager te kunnen zetten als ik thuiswerk haha
En het past niet in onze was-routine.

4 likes

Je hebt er eigenlijk 3:

• merinowol-zijde is het dunst
  • merino wol zit er tussenin. Deze en die wol/zijde kunnen bijv ook onder een fietshelm
  • merinowol terry is het dikst, die heeft ook een soort punt dus kan niet echt onder een helm. Wel mega cute :smiling_face_with_three_hearts:
5 likes

Thanks! Jij ook @Yzile Het is voor mn baby die in november komt. Zit aan zo’n mutsje te denken voor de kleine in de draagdoek/draagzak straks in de winter. Zag alleen toen ik wat beter keek dat de muts met terry eigenlijk pas vanaf maat 74 is. Dus zal even verder zoeken.

1 like

Ik heb zo’n wollen strikmuts besteld. Die vind ik wel fijn, voor in de kinderwagen ook. Heb ook nog hele oude strikmutsjes van toen m’n man baby was. Door z’n oma gebreid.

Maar je kan in elke winkel ook gewoon warme baby mutsen kopen hoor, bijv met fleece aan de binnenkant. Hoeft echt niet per se wol te zijn.

2 likes

Dilling heeft ook een wollen strikmuts maar die was voor mijn dochter van eind november te groot in de kleinste maat. Ik ga er eentje van Engel Natur kopen voor de baby! Dilling heeft wel een normaal mutsje voor newborns:

Ik vond dit voor mezelf trouwens fantastisch voor als je je kind veel in de draagzak hebt in de winter en zelf geen sjaal om kan:

Grr dat paarse gestreepte shirt wilde ik zo graag maar was er niet meer in de goede maat.

Gister een hele passessie gehad met wat we nog hebben en wat er van de oudste door kan naar de jongste.
Bizar dat mijn dochter nog steeds dingen past uit maar 86 terwijl ze inmiddels in 98 zit.
Dit is nu de buit.

1 like

Klopt hoor, wat je als laatste zegt. Maar dit is baby nr. 3 en ik krijg continu verzoekjes voor kraamcadeautjes en ik weet het niet meer :joy::joy: dit leek me nog wel een handige optie.

@Feather goeie tip! Thanks!

Welke maat van dat paarse streepshirt had je nodig? Ik heb met mijn slaaphoofd een shirt teveel besteld in maat 110-116. Die kon ik niet meer wijzigen/annuleren, dus ga ik retourneren zodra ik het binnen heb. Maar zou ik ook aan jou kunnen sturen.

3 likes

Ah lief maar ik heb 98/104 nodig.

2 likes

Mijn zoontje heeft vorige winter zo’n merinowollen boxpakje gedragen als pyjama onder zijn winter slaapzak. Hij was toen rond een jaar oud, en dat was perfect qua dikte/warmte.

1 like

Yes dit was de truc inderdaad. Dus lekker saai, maar hier de buit

3 rompers en 2 broekjes, dus klaar voor de koude winter in een oud huis :sweat_smile:

5 likes

Mijn kind slaapt al haar hele leven in de wollen pyamaatjes (van dilling, cosilana of disana), en het werkt super.

In de zomer de wolzijden en in de winter de merinowollen. Ik had laatst een gewone pyama aangedaan en die dagen werd ze ook een uur eerder wakker. Dat kan ook toeval zijn, maar voor mijn gevoel door de kou.

5 likes