Ik heb er een thuis en kan m wel voor je wegen
maar weet niet of je daar wat aan hebt? Laat maar weten.
Nope, helaas niet! Heb ze via vinted voor mijn dochter gekocht, maar zijn helaas te smal. Heb ook nog geen andere laarsjes gekocht waar haar brede voeten (én kuiten!) in passen. Tips zijn welkom haha.
Mikk-Line past bij mijn kind met hoge wreef heel goed.
Wat lief! Ik stuur je een pb.
Maar welke heb jij van Camelbak? De Eddy+? Want die lijkt uit het assortiment te gaan en vervangen te worden door de Thrive.
Maar die is inderdaad best zwaar en het klepje bestaat uit 2 delen wat bij jonge kinderen makkelijk fout kan gaan.
Vond het design van de Eddy veel beter.
Nog niets te showen, maar bij mij gaat de korting van Dilling er nog niet af. Is het bij iemand al gelukt?
Toen ik iets nieuws toevoegde in m’n mandje ging het ook ineens van de rest af, daarvoor niet. En ook afhankelijk van hoe ik naar een product toenavigeerde zag ik het wel of niet bij het product zelf.
Helaas net misgegrepen bij de stormblauwe legging (zat al in m’n mandje maar 2 min later bij checkout was hij al verkocht
), dus nu maar donkerblauw gedaan ![]()
Gisteravond rond 23:30 ging de korting er bij mij al af en nu ook gewoon in het winkelmandje.
Klopt. Ik heb ze toevallig allebei en de Eddy+ vind ik ook fijner.
Sorry, ik ben er een beetje vanuit gegaan dat jouw kindje al op de basisschool zat (omdat het over al die tasjes ging) @Nivealover. Maar dat zeg je helemaal nergens
Hoe oud is je kindje?
Mijn dochter is net 3 en kan de Camelbak Thrive goed openmaken, maar ik weet of niet ze dat met net 2 jaar ook al had gekund. Denk wel vanaf 2,5 jaar sowieso. De Eddy+ gaat idd makkelijker open. Maar die lijkt er idd uit te gaan.
+1 voor deze! Gebruik m nu sinds mn zoontje 1,5 is, hij is nu 2. En drinkt er goed uit! Lekker licht en goed formaatje voor de jongere kindjes. En heb er nog 1 gekregen van mn 10 jarige nichtje die m te kinderachtig vond, en die is echt nog helemaal mooi na 5 jaar! Wat deukjes, maar werkt nog prima.
Had je al een winkelmandje klaarstaan? Bij mij lukte het alleen door iets daaraan toe te voegen en weer te verwijderen. Ik zie de korting ook niet als ik een product aanklik maar wel in het overzicht.
Ik wilde deze matchende toestand al voor ik zwanger was dus ondanks dat het shirt kort zou vallen, toch maar gekocht in een maat groter om uit te proberen.
En verder voor twee kinderen een basic laagje. Dilling heeft nu eindelijk maat 50 rompers en kleine mutsjes!
Ik wil mijn eerste bestelling doen bij dilling. Maar jullie zeggen dat daar dus prima in te slapen is? €40
Voor een pyjama best aan de prijs hahah.
Als je een koud huis hebt misschien? Zou er zelf niet aan moeten denken om een merinowollen pyjama te dragen.
Persoonlijk koop ik er rompers en hemden. Voor buiten vind ik de bivakmutsen voor onder de fietshelm en de nekwarmers als vervanger voor een sjaal echt ideaal.
Ik heb nog niet eerder wat bij dilling gekocht, maar welke bivakmuts is warmer? De bivakmuts merinowol/zijde of de merinowol/terry? Ik zie het zo niet op het plaatje.
Terry is warmer. De zijde is heel dun. Ik koop alleen de bivakmutsen voor onder de fietshelm en de nekwarmers voor ipv sjaal. Wollen onderkleding vind ik een beetje overdreven voor Nederlandse kinderen die gewoon in verwarmde scholen en huizen zijn. Voor mezelf zou ik het misschien wel overwegen om de verwarming lager te kunnen zetten als ik thuiswerk haha
En het past niet in onze was-routine.
Je hebt er eigenlijk 3:
- merinowol-zijde is het dunst
- merino wol zit er tussenin. Deze en die wol/zijde kunnen bijv ook onder een fietshelm
- merinowol terry is het dikst, die heeft ook een soort punt dus kan niet echt onder een helm. Wel mega cute
Thanks! Jij ook @Yzile Het is voor mn baby die in november komt. Zit aan zo’n mutsje te denken voor de kleine in de draagdoek/draagzak straks in de winter. Zag alleen toen ik wat beter keek dat de muts met terry eigenlijk pas vanaf maat 74 is. Dus zal even verder zoeken.
Ik heb zo’n wollen strikmuts besteld. Die vind ik wel fijn, voor in de kinderwagen ook. Heb ook nog hele oude strikmutsjes van toen m’n man baby was. Door z’n oma gebreid.
Maar je kan in elke winkel ook gewoon warme baby mutsen kopen hoor, bijv met fleece aan de binnenkant. Hoeft echt niet per se wol te zijn.