Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Ik kwam deze tolletjes tegen, en toen ik ze uitprobeerde, tolden ze zo goed dat ik er twee van heb meegenomen.

Spelen kinderen daar überhaupt nog mee?

Heb ze geloof ik eerder voor mezelf dan voor m’n peuter gekocht. :sweat_smile: (hoewel hij er qua motoriek sowieso nog te klein voor is).

4 likes

Name It heeft vandaag trouwens ook 20% korting, en hebben ook een wol-collectie

Haha mijn neefje was vettt beledigd dat mijn zoon (die wel met tolletjes heeft gespeeld) over zijn beyblades zei “dit is een toffe tol!”.

3 likes

Ik heb een houten tol die je moet opdraaien met een touwtje en dat je daar aan moet trekken. Dat vinden mijn kinderen heel leuk hoor. Dat gepeuter al om hem op te draaien houdt ze even bezig.

1 like

14 likes

Om in de pyjamasferen te blijven :grimacing: ook weer nieuwe Feetje pyjama gekocht. Blijft toch ook een favoriet (en kan itt Dilling gewoon in de wasmachine :sweat_smile: wat soms ook wel fijn is)

6 likes

Huh? Ik gooi alles van Dilling gewoon in de wasmachine op het wolprogramma hoor :sweat_smile:

7 likes

Ja dat doe ik ook wel hoor haha. Maar niet altijd.
Ik was het in de praktijk ook vaak met de hand, blijft het toch mooier en vind het zelf niet zoveel werk. Wij hebben ook een beetje arelaxte wasmachine die wol echt lelijk kan maken, zelfs op wolprogramma :unamused:

1 like

7 likes

Heel leuk én heel goed voor de motoriek! Wij gebruiken het vaak als bewegingstussendoortje in de klas. Met name voor de kinderen uit groep 2 die nog een zwakke fijne motoriek hebben! Ook proberen met beide handen met elk een tol de laten draaien is een goede oefening (voor zowel motoriek als hersenontwikkeling)!

Sorry voor deze ongevraagde info maar hier gaat mijn juffenhart sneller van kloppen!

15 likes

IMG_0806

Verjaardagcadeau’s

2 likes

voor m’n dochter, voor onder dr helm
image

voor m’n ongeboren zoon

blauw setje

4 likes

Waar is het broodbakje van? Lijkt me heel handig.

1 like

Van munchkin! En het zou echt een hele fijne en lekvrije trommel moeten zijn.

2 likes

Lokale beurs met tweedehands kinderkleding, was 11 euro kwijt

Zodat hij niet meer aan die van ons hoeft te lurken

En een abo bij de bibliotheek

11 likes

Hoop dat het t waard is :smiling_face_with_tear:

6 likes

Wordt jouw kind al 4??? Wow

Is het zeker waard!

2 likes

Weekplanner van Thuis bij muis en extra magneten van o.a. familieleden en peutergym bij de HEMA besteld.

Hopelijk geeft dit wat inzicht voor m’n dochter in de week. Steeds vaker vragen: ga ik naar de opvang? Gaan we vandaag naar gym? Gaan we naar opa en oma? Is het vandaag mamadag? Etc.

13 likes

2 jurkjes van de kringloop

21 likes