Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

GOALS

(Ik wil ook zoiets kado doen voor de derde verjaardag :blush:)

3 likes

Om in het treinenthema te blijven; heb net via marktplaats deze trein gekocht voor onze peuter! Voor onder de kerstboom! :relaxed:

14 likes

Ja heftig he!!

Alles van shoeby, behalve de adidas sneakers die zijn van scapino.

13 likes

Snap ik! Ik had laatst zo’n mooie baan gemaakt dat ik er foto’s van heb gemaakt en die een week in de kamer heeft gestaan hahaha

3 likes

Sowieso dat ik dat ook ga doen hoor :joy:

3 likes

Hahah ja kon alle onderdelen kwijt en ze waren nog verbonden ook!!! Winning!!!

5 likes

Deze outfit!

29 likes

Even bij de Kruidvat een enorme voorraad luiers en billendoekjes gekocht ivm een actie die alleen vandaag is.
4 grote pakken luiers zijn nu 50 euro en waterwipes zijn 1+1

5 likes

Ik vond die luiers geen goede deal eigenlijk, is nog 18ct per luier (van de maat die ik moet hebben dan). Vorige week bij ah 1+1 gratis toen 11 cent!

1 like

Laatst waren ze bij de Kruidvat ook 4 voor €40

1 like

Echt? De grootste pakken ook?

5 likes

Ja heb er toen 4 gekocht voor €39,99. In België hebben ze soms de actie 5 voor €40 dus als je dichtbij de grens woont is dat soms ook de moeite.

Omg. Voel me nu dan een beetje een sukkel. Maar normaal let ik niet echt op aanbiedingen omdat ik altijd gewoon huismerk koop en die niet zo duur zijn dus dacht nu van nou dan zal ik ook maar eens inslaan.

1 like

Bij Ziloen is alles nu 15% korting en zij hebben veel keuzes in strikmutsen. Ik ga denk ik een wolfleece kopen voor buiten en een wol/zijde voor binnen.

2 likes

Check luieraanbiedingen site, dan zie je de aanbiedingen

1 like

Deze jas is echt geweldig!

6 likes

Vans

Winteroverall voor dit jaar

Gevoerd regenpak (op de groei)

Deze winteroverall ook voor op de groei. Wou hem eigenlijk terugsturen, maar hij was een stuk groter dan de groene dus hou hem alvast voor volgend jaar.

Winterschoenen

Kuling muts

15 likes

Ik weet niet hoe oud je kind is maar als je volgende winter richting zindelijk gaat of zichzelf aan en uitkleden vond ik een broek en een jas makkelijker dan een overall.

Er mist misschien wat context maar we wonen in Zweden, hier is een winteroverall de standaard (en zelfs verplicht op de opvang).

7 likes