Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Ja heb er toen 4 gekocht voor €39,99. In België hebben ze soms de actie 5 voor €40 dus als je dichtbij de grens woont is dat soms ook de moeite.

Omg. Voel me nu dan een beetje een sukkel. Maar normaal let ik niet echt op aanbiedingen omdat ik altijd gewoon huismerk koop en die niet zo duur zijn dus dacht nu van nou dan zal ik ook maar eens inslaan.

1 like

Bij Ziloen is alles nu 15% korting en zij hebben veel keuzes in strikmutsen. Ik ga denk ik een wolfleece kopen voor buiten en een wol/zijde voor binnen.

2 likes

Check luieraanbiedingen site, dan zie je de aanbiedingen

1 like

Deze jas is echt geweldig!

6 likes

Vans

Winteroverall voor dit jaar

Gevoerd regenpak (op de groei)

Deze winteroverall ook voor op de groei. Wou hem eigenlijk terugsturen, maar hij was een stuk groter dan de groene dus hou hem alvast voor volgend jaar.

Winterschoenen

Kuling muts

15 likes

Ik weet niet hoe oud je kind is maar als je volgende winter richting zindelijk gaat of zichzelf aan en uitkleden vond ik een broek en een jas makkelijker dan een overall.

Er mist misschien wat context maar we wonen in Zweden, hier is een winteroverall de standaard (en zelfs verplicht op de opvang).

7 likes

Oh heerlijk

1 like

Hahha ik vond het al ambitieuze winterkleding voor in Nederland :sweat_smile:

2 likes

Dit komt het dichts bij een Elsa schoen die ik zelf ook acceptabel vind. Wel via vinted gekocht.

29 likes

De discussie die hieraan vooraf ging met je kind kan ik me levendig voorstellen

3 likes

Ondertussen leef ik in mijn sweatpants en jogging setjes. Maar shoppen voor kids is leuker dan shoppen voor mezelf :grin:

9 likes

Alles van de hema

10 likes

Aah die mooie bruine Nordic trui wilde ik ook, maar was online/via app niet op voorraad :sob:

4 likes

Mn dochtertje is begonnen met leren lezen. Ze vindt het heel spannend, maar ook heel erg leuk. En ze is gek van Dolfje Weerwolfje. (Ik ben haar nu al de woorden kip en wip aan het leren, omdat die erin voorkomen en ik weet dat het haar zelfvertrouwen vergroot als ze al wat begrijpt). Ik denk dat ik deze cadeau doe ihkv Kinderboekenweek.

Dit was vroeger een van mijn favoriete boeken. Leek me heel geschikt voor mijn eigen groep 3 meisje. Zit eraan te denken deze voor Sinterklaas te bewaren.

17596016353384087422878077608035

Voor mijn andere boekenwurmpje. Mijn kinderen zijn DOL op boeken. Dus dit is ook een leuk cadeau voor mijn zoontje voor kinderboekenweek.

13 likes

Oh en oma vogel in die reeks is ook zoooo mooi!

3 likes

Als ik die tekeningen van Dagmar Stam zie word ik altijd weer zo blij, vond al die boeken zo leuk vroeger.

13 likes

Jaa kinderboekenweek :heart:

Mijn man heeft vandaag Floddertje en het speciale kinderboekenweek prentenboek (Koning zonder Paard) uitgezocht met dochter. Ik ga volgende week met haar haar de kinderboekenwinkel om nog een mooi boek met iets langere verhalen uit te kiezen.

3 likes

Jaaa echt jeugdsentiment he!

@Howth die ken ik niet, maar boekentips zijn altijd welkom dus deze gaat op het lijstje!

@Feather ik heb ook met dat boek in handen gestaan, hoop dat je dochter er veel plezier van gaat hebben! Er is ook een prijswedstrijd (slangenspel, moet je als ouder wel even helpen haha) waarbij je een pakket twv 250 euro kan winnen, mocht ze niet uitgelezen raken :smile:

3 likes